Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Nej. Men berätta mera, tror inte jag har provat det.

Okej, fick samma problem som du när jag hade låst min hertz på skärmen med hjälp av reforce, men eftersom du inte har använt dig av det så kan du gå in i inställningarna till ditt grafikkort och leta efter refreshrate. Pilla runder och kolla så att du inte har låst någon upplösning till någon speciell hertz.

Antar att redan har testat med nya drivrutiner till grafikkortet?

Om du inte har det så kanske det är det som spökar i lådan.

Du kan ju tanka Reforce om inte det som jag redan har skrivit funkar, lås hertzen, byt upplösning, gå tillbaka, lås upp hertzen och testa igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som har problem med detta spel?

När jag laddade hem nya patchen 1.03.

I slutet av installationen kom det upp "Patching failed" Och när jag sen skulle spela igen så gick det inte. Så jag installerade om spelet, det gick spela man när jag försökte installera patchen igen så gick det inte...

Och varje gång jag spelar på en server och ronden är slut så stängs spelet av. WTF!?

Aja väldigt tacksam om jag får svar. Älskar BF2 och då är det tjurigt om jag inte kan ranka upp mig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som har problem med detta spel?

När jag laddade hem nya patchen 1.03.

I slutet av installationen kom det upp "Patching failed" Och när jag sen skulle spela igen så gick det inte. Så jag installerade om spelet, det gick spela man när jag försökte installera patchen igen så gick det inte...

Och varje gång jag spelar på en server och ronden är slut så stängs spelet av. WTF!?

Aja väldigt tacksam om jag får svar. Älskar BF2 och då är det tjurigt om jag inte kan ranka upp mig lite.

Detta sätt har hjälpt nästan alla som har haft problem med att installera patchen.

http://bf2.se/forums.php?m=posts&q=3922 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LÖSNING PÅ PATCH- PROBLEM

1. Start > Kontrollpanelen > Användarkonton

2. Skapa ett nytt konto

3. sätt tex namnet: abc ( se till att ha admin i kryssat )

4. Sedan tryck skapa eller vad det står

5. Logga nu ur dit vanliga konto och in på abc

6. Där ifrån får du uppdatera spelet

7. Ta ok när den är klar, starta patchen igen men kör inte igång så den installerar..gå in i temp på dit abc konto och in i "massa skumma tecken mappen" och tryck på CDKEY.exe eller vad den nu heter, en gång bara..det går så snabbt så ni inte ser den ladda.

8. När du är klar in på dit vanliga konto och gå in i "Användkonton" och så ta bort konto och se till så du ta bort rätt nu ( abc )

Det funkade för mig, nu har jag äntligen kunnat installera 1.03! -_- Iofs släpptes 1.12 nyss, men alla servrar är ju överbelastade. Trodde jag skulle få vistas på DH utan BF2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att rensa lite i temp, Panimala frigjorde 25 GB på det. B)

Fast T; Min CD-key är invalid. :o Lite surt, och köra "BF2CDkeyChecker.exe." funkade inte. Vad göra? :)

Körde du den som ligger i "patchen" om man ja skriver in något i kör?? Så ligger det ju en cdkey.exe något där? Eller det kanske är BF2CDkeyChecker.exe???

Btw så kan jag inte instalera 1.12(eller va fan den heter) :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...