bíg_mamá Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Vet nån vad priset på bf2 ligger på just nu? Redigerad 4 november, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vet nån vad priset på bf2 ligger på just nu? CDON.com har ett jävligt bra kanonpris nu. Passa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 CDON.com har ett jävligt bra kanonpris nu. Passa på! Och de kanonpriset är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Och de kanonpriset är? 379kr..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 379kr..... Ojdå.. det var allt ett kanonpris.. här kostar det 339 kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ojdå.. det var allt ett kanonpris.. här kostar det 339 kr.. NOOOOO! Jag åker ner till Södertälje eller var fan du bor och tjänar 30 kr istället för att beställa på nätet Men ärligt talat 379 kr är ett bra pris Redigerad 4 november, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det har varit ute sen juli. Så priset är bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 379 jag som trodde att det kostade typ 500-600. Ska köpa det idag fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 NOOOOO! Jag åker ner till Södertälje eller var fan du bor och tjänar 30 kr istället för att beställa på nätet Men ärligt talat 379 kr är ett bra pris Naaaa om du åkertill Södertälje så kommer du änna lite fel döö... Meen dom 30 kronorna är mycket.. en hel dosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hur gör jag om jag vill låsa upp ett nytt vapen hur mycke poäng måste jag ha för att låsa upp respektive vapen??tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hur gör jag om jag vill låsa upp ett nytt vapen hur mycke poäng måste jag ha för att låsa upp respektive vapen??tacksam för hjälp STOR http://ubar.bf2s.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Nån som vill lira? Säg en server och tidpunkt, du får adda mig på msn också... Och föressten varför stänger mitt spel ner sig efter en stunds spelande? Allt bara försvinner utan förvarning, och jag vet att det inte beror på datorn. Intel P4 3,6ghz, 1024ram och 256mb grafikkort. Redigerad 17 november, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nån som vill lira? Säg en server och tidpunkt, du får adda mig på msn också... Och föressten varför stänger mitt spel ner sig efter en stunds spelande? Allt bara försvinner utan förvarning, och jag vet att det inte beror på datorn. Intel P4 3,6ghz, 1024ram och 256mb grafikkort. Vad för grafikkort ??? gefocre 2, gecorce 7800, ati 9800 ??? kan vara bra att berätta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Vad för grafikkort ??? gefocre 2, gecorce 7800, ati 9800 ??? kan vara bra att berätta också. Ett ATI Radeon 9800 Redigerad 17 november, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har formaterat om datorn och jag vill spela bf2 men jag kan inte hämta kontot igen, den säger att det är fel lösenord men det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag har formaterat om datorn och jag vill spela bf2 men jag kan inte hämta kontot igen, den säger att det är fel lösenord men det är det inte Prova igen Hade samma fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Helvete... På Torsdag är det DH - BF2 fungerar fortfarande inte. Kastas ut i Windows efter splashscreenen. Har testat det mesta, inget har fungerat. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Helvete... På Torsdag är det DH - BF2 fungerar fortfarande inte. Kastas ut i Windows efter splashscreenen. Har testat det mesta, inget har fungerat. Några tips? Har du redan pajjat din nya dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Var står det att jag pajat den? Det är BF2 som inte fungerar, och det är inte mitt fel... Redigerad 20 november, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Kan denna tråd vara till någon hjälp ?? Redigerad 20 november, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts