Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag laddade ner Battlefield 2 demot igår, men när jag startar singleplayer så fryser sig spelet när det står "Starting Server". Vad ska jag göra så att spelet funkar? Snälla Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag laddade ner Battlefield 2 demot igår, men när jag startar singleplayer så fryser sig spelet när det står "Starting Server". Vad ska jag göra så att spelet funkar? Snälla Hjälp! :'( Har du startat om datorn? Det är ett måste när det gäller demon... om du har gjort de och det fortfarande inte funkar så kan jag inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har du startat om datorn? Det är ett måste när det gäller demon... om du har gjort de och det fortfarande inte funkar så kan jag inte hjälpa dig Jag startade om datorn efter installationen. Help! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag startade om datorn efter installationen. Help! :'( Vad har du för något i din dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad har du för något i din dator ? Vadå vad jag har i min dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vadå vad jag har i min dator? Grafikkort, Processor och sån shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Märkte precis att jag har 2.2 GhZ och att BF2 kräver 2.4 GhZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 ^^ Illa Jag blev befodrad igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 ^^ Illa Jag blev befodrad igår Till vaddå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Till vaddå ??? Har bara haft det sen 6 Oktober så jag blev bara Gunnery Sergeant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har bara haft det sen 6 Oktober så jag blev bara Gunnery Sergeant WOW! Du verkar nästen som du är kär i BF2, eftersom du har spelat i minder än en månad och är Gunnery Sergant (Och att du verkar spela det HELA tiden på XFire) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 WOW! Du verkar nästen som du är kär i BF2, eftersom du har spelat i minder än en månad och är Gunnery Sergant (Och att du verkar spela det HELA tiden på XFire) Hehe aa jag är faktiskt kär i det Spelar så fort jag får en ledig stund .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Tror jag stötte på en GTAsajtare igår.. Diarrehampus på en av DatorButikens servrar Märkte precis att jag har 2.2 GhZ och att BF2 kräver 2.4 GhZ. Det var mig du stötte på Vad hette du? Vilken map var det? Du kan spela kolla virusprogrammet, har 2ghz själv Jag kan spela hur bra som helst Min kompis hade samma problem, då fixxade vi det. Tabbade ur och där stog det att virusprogrammet skyddar. Vilket program har du? Redigerad 4 november, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) När jag startar mitt bf2 så kommer det en svart ruta sen är jag på skrivbordet igen och inget händer, vad är felet Redigerad 4 november, 2005 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nr jag startar mitt bf2 så kommer det en svart ruta sen är jag på skrivbordet igen och inget händer, vad är felet Din dator stöder inte BF2. Antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Din dator stöder inte BF2. Antagligen. Ok :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ok :'( Vad har du för processor grafikkort m.m ?? Redigerad 4 november, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vad har du för processor grafikkort m.m ?? Det vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det vet jag inte Kolla upp de då.. Jag var tvungen att köpa nytt moderkort, grafikkort och en jäävla massa delar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kolla upp de då.. Jag var tvungen att köpa nytt moderkort, grafikkort och en jäävla massa delar.. Orka, jag har en annan dator som det funkar på, men jag ville ha det till denna som är på mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts