diarrehampus Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 M95:an är så härlig!!! Plockade 20 pers innan dom dödade mig. Lärde springa ifrån 2-3 artellerin. Plockade 2 i samma helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Frag-film Finns det någon? Edit:kanske ska söka Redigerad 28 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Adda mig om ni vill lira nån dag diarrehampus@hotmail.com diarrehampus på xfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Någon som vill hjälpa med med Knife basic badge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vet ngn om det finns någon möjlighet alls att göra så man kan göra dom större versionerna av banorna med botar? köra online går inte ngt vidare bra för min del, uppkopplingen e stört seg, å jag börjar tröttna på att köra den minsta storleken på banorna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vet ngn om det finns någon möjlighet alls att göra så man kan göra dom större versionerna av banorna med botar? köra online går inte ngt vidare bra för min del, uppkopplingen e stört seg, å jag börjar tröttna på att köra den minsta storleken på banorna =) Hmm Går noga bara med typ COOP mod eller något. Om du har pcg november numret så finns den där annars vete fan vart man kan tanka den. Bara o söka på typ coop 4.0 for bf2 eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ja har ju inte de.. ska se va ja hittar =) tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Låg med M95:an på en 64players bredbandsbolaget server. Det stog en hög med folk och jag skadade typ alla. Sen kommer en av mina och springer i gruppen. Jag försöker hjälpa honom allt jag kan, men då råkar jag skjuta honom. Fan va jag skrattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 HEj när jag liggar in på mitt acont så vill jag köra på en rankad server men det går inte för att alla är röda och jag kan inte komma in på dom varför blir det så?tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 HEj när jag liggar in på mitt acont så vill jag köra på en rankad server men det går inte för att alla är röda och jag kan inte komma in på dom varför blir det så?tacksam för svar Du kanske inte har samma version? Tanka den nya patchen http://www.nordicgamers.se/filarkiv/fil,18.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag måste ha den patchen men vart finns det jag kan ladda ner den??det fungerar inte på dendär länken finns det nå mer sidor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag måste ha den patchen men vart finns det jag kan ladda ner den??det fungerar inte på dendär länken finns det nå mer sidor?? Fz.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag låste upp G3 idag och vilken underbar vapen! Jag plockade stackarna på Wake Island som flugor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag låste upp G3 idag och vilken underbar vapen! Jag plockade stackarna på Wake Island som flugor. Den ska jag låsa upp när jag blir furir Cirka 1000 kvar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om man vill Joina ett singelplayer game med sin kompis så man kan köra med botar !Hur gör man då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om man vill Joina ett singelplayer game med sin kompis så man kan köra med botar !Hur gör man då ? Fortfarande inte hittat ?? Multiplayer-connect to ip någonstans. Tror det står under alla servrar har jag för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Håller på att ladda ner Demot nu. Det värkar så coolt tror jag kommer gilla det, eftersom att jag avgudade bf1942 & vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Håller på att ladda ner Demot nu. Det värkar så coolt tror jag kommer gilla det, eftersom att jag avgudade bf1942 & vietnam Veitnam suger pungsten mot 2an.. köp det, du kommer ha mycket nöje.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Japp jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tror jag stötte på en GTAsajtare igår.. Diarrehampus på en av DatorButikens servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts