MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Aa men imon.. ska kolla på tv nu förstår du men va inne imon.. Yes yes, annars kan du ju adda mig på msn / Icq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag vet! Ska vi skapa en GTASajten BF2 klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag vet! Ska vi skapa en GTASajten BF2 klan? Den kommer at dö ut efter ca 3-4 veckor. Och jag vet om det. Nya bevis på att de har redan börjat testa nya banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Den kommer at dö ut efter ca 3-4 veckor. Och jag vet om det. Nya bevis på att de har redan börjat testa nya banor! Du är ju så förbannat smart, det där är antagligen bara en costum map. Du vet väl om att man kan göra egna banor till BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag vet! Ska vi skapa en GTASajten BF2 klan? Hoppas du skojar? vi har skrivit det MINST 5 gånger på 3 sidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Du är ju så förbannat smart, det där är antagligen bara en costum map. Du vet väl om att man kan göra egna banor till BF2? Map namnet känner jag igen från ett annat mod. Men om man har spelat bf serien innan så om man var smart så skulle man kunna komma på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Map namnet känner jag igen från ett annat mod. Men om man har spelat bf serien innan så om man var smart så skulle man kunna komma på det. Vad snackar du om? Att om man hade spelat Battlefield-serien innan så skulle man kunna komma på att kartan var från en mod du känner igen? Jag har varenda Battlefield-spel som finns ute att köpa, förresten. Skitballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Känner inte igen den banan fast jag spelat Bf1942, BFV och massa moddar skit mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hoppas du skojar? vi har skrivit det MINST 5 gånger på 3 sidor.. Jag har ju liksom inte läst allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vad snackar du om? Att om man hade spelat Battlefield-serien innan så skulle man kunna komma på att kartan var från en mod du känner igen? Jag har varenda Battlefield-spel som finns ute att köpa, förresten. Skitballt. MM det är det jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag har ju liksom inte läst allt... Men se till att göra det då innan du yttrar dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 MM det är det jag snackar om. Ehm, okej, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hmm den där banan kommer från DC om jag inte har fel och det var en öken bana med massa tanks o skit. OCh om jag inte har fel igen så har jag ett minne av att jag såg den på bf2files.com som en custom map så det är nog ingen map EA testar eller nått. Vad det nu var du ville komma med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Wake var också en gammal bf1942 bana så jag tror att de ska ha denna nya bana i den nya patchen. Fast den banan kan nog vara lite modifierad så som Wake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Yes, Vi fick datorn igår! Helt awsome att man kan köra high på det mesta och inte ett lagg sker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Wake var också en gammal bf1942 bana så jag tror att de ska ha denna nya bana i den nya patchen. Fast den banan kan nog vara lite modifierad så som Wake. Jag tror då inte som du då jag tror att den banan tillhör DC... Den kommer komma i DC inte i nästa bf2 patch. Den servern kanske kör den modden eller en coustome gjord karta skulle jag tro. Jag tror dessutom att Dice skulle konvertera deras gamla banor innan dom börjar med någon mods kartor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Någon mer som inte kan spela? Punkbuster fuckar sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Trådens namn borde bytta namn till Battlefield. Så man kan disskutera alla bfspel och kommandespel i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Är det ingen som spelar längre eller? jaja får väl komma med en god nyhet.. Fick 12 ribbons och medaljer sammalgt idag Ha't gött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är det ingen som spelar längre eller? jaja får väl komma med en god nyhet.. Fick 12 ribbons och medaljer sammalgt idag Ha't gött.. Jo jag lirar väll lite då och då. Fick at och armour badge i förrgår och specops och support badge igår . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts