Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Map namnet känner jag igen från ett annat mod. Men om man har spelat bf serien innan så om man var smart så skulle man kunna komma på det.

Vad snackar du om? Att om man hade spelat Battlefield-serien innan så skulle man kunna komma på att kartan var från en mod du känner igen?

Jag har varenda Battlefield-spel som finns ute att köpa, förresten. Skitballt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm den där banan kommer från DC om jag inte har fel och det var en öken bana med massa tanks o skit. OCh om jag inte har fel igen så har jag ett minne av att jag såg den på bf2files.com som en custom map så det är nog ingen map EA testar eller nått.

Vad det nu var du ville komma med det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wake var också en gammal bf1942 bana så jag tror att de ska ha denna nya bana i den nya patchen. Fast den banan kan nog vara lite modifierad så som Wake.

Jag tror då inte som du då jag tror att den banan tillhör DC...

Den kommer komma i DC inte i nästa bf2 patch. Den servern kanske kör den modden eller en coustome gjord karta skulle jag tro.

Jag tror dessutom att Dice skulle konvertera deras gamla banor innan dom börjar med någon mods kartor B) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...