MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 För purple Heart ska du döda 5 och dö 20 gånger.. låter konstigt men så är det.. och för Sergeant behöver du 5000.. 5000? för furir behövde man ju 2500 och det har jag inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 5000? för furir behövde man ju 2500 och det har jag inte än Ta en titt på denna länken.. http://ubar.bf2s.com/ranks.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Kan man byta namn ist för att göra en ny char? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Kan man byta namn ist för att göra en ny char? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Kan man byta namn ist för att göra en ny char? Nej.. Du kan däremot bara lägga till ett prefix Före ditt namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Kan man byta namn ist för att göra en ny char? Vad heter du då? Tycker du det är fult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Vad heter du då? Tycker du det är fult? Ja det är skit dåligt Redigerad 17 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ja det är skit dåligt Jaa då är jag hemskt ledsen min vän men du måste göra ett nytt konto..vad heter du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jaa då är jag hemskt ledsen min vän men du måste göra ett nytt konto..vad heter du då? Jag heter -jagaegeralla- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag heter -jagaegeralla- Fan va ääääg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Fan va ääääg Haha nej, jag heter [GS]ZZstenis Lust att spela en match emot mig? 1 vs 1 eller 2 vs 2 om 2 fler kommer och anmäler sig. GS - GtaSajten. Redigerad 17 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Haha nej, jag heter [GS]ZZstenis Lust att spela en match emot mig? 1 vs 1 eller 2 vs 2 om 2 fler kommer och anmäler sig. GS - GtaSajten. Jag är lätt med på en match... säg ip så kommer jag in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag är lätt med på en match... säg ip så kommer jag in Jag vet hur man gör en server, men inte vilka portar man behöver öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag vet hur man gör en server, men inte vilka portar man behöver öppna Det e jävligt krångligt att få rätt på servern om du dum i huvudet på datorer, det är inte bara att öppna portar,måste ladda ner skit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Det e jävligt krångligt att få rätt på servern om du dum i huvudet på datorer, det är inte bara att öppna portar,måste ladda ner skit med Aha, men nu är det så att jag inte är dum i huvet på datorer, jag är bara ny på BF2 edit: länka till programen då.... Redigerad 17 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Aha, men nu är det så att jag inte är dum i huvet på datorer, jag är bara ny på BF2 edit: länka till programen då.... Men jag pallar inte leta upp skiten,jag gjorde det för 1½ månad sen. det får du hitta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men jag pallar inte leta upp skiten,jag gjorde det för 1½ månad sen. det får du hitta själv. Det är ju svårt när jag inte har en aning om vad för program jag ska använda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men jag pallar inte leta upp skiten,jag gjorde det för 1½ månad sen. det får du hitta själv. Eller så är det så att du inte har en aning om vad du själv snackar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Eller så är det så att du inte har en aning om vad du själv snackar om.. Aja, fortfarande intresserad att ta en match? isf kan du väl du öppna en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Aja, fortfarande intresserad att ta en match? isf kan du väl du öppna en server? Aa men imon.. ska kolla på tv nu förstår du men va inne imon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts