MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Men jag har inte ens ett fildelnings program. Innan du skriver ett sånt uttal så borde du ta reda på fakta, dum fan. edit: varför kan jag inte göra ett online account? BF2 stängs bara ner då.. Redigerad 11 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Kan man spela Nerladdad bf2 + Cd-key-Generator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Varför undrar du? om du har laddat ner hoppas jag verkligen att du bara dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Varför undrar du? om du har laddat ner hoppas jag verkligen att du bara dör. HAHAHA Nej eru dum , jag bara undra eftersom min kompis skulle göra det ? Så jag undrar om det funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Men ni kanske inte ska ha femtioelva fildelningsprogram på samt tanka lika många filer samtidigt? Vet många som lirar med 0.5 utan problem. Jaha. När jag testade BFV på nätet hade jag inga fildelningsprogram på, inga filhämtningar igång, och MSN var av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 HAHAHA Nej eru dum , jag bara undra eftersom min kompis skulle göra det ? Så jag undrar om det funkar ? JAJA, kompis... det säger alla...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 JAJA, kompis... det säger alla...... Mmm sure !! JAg menar allvar om ni inte tror mig så tro inte ,, men iallafall svara på min fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Mmm sure !! JAg menar allvar om ni inte tror mig så tro inte ,, men iallafall svara på min fråga ? Klart det går. har kompisar på MSN som har det.. men de e svårt å få en fungerande cdkey. du får hålla på en stund.. ska sjävl testa sen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vet någon här varför jag hela tiden tappar connection efter 3 sek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vet någon här varför jag hela tiden tappar connection efter 3 sek? Har du någon router som stular eller? Arnas tycker jag att du kan kontakta EAgames support. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har du någon router som stular eller? Arnas tycker jag att du kan kontakta EAgames support. Länk Jag vet inte om den strular till det Ska fjärransluta min bror idag så kan han titta.....Kan det inte bero på att patchen failade? (jag kan spela single player). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag vet inte om den strular till det Ska fjärransluta min bror idag så kan han titta.....Kan det inte bero på att patchen failade? (jag kan spela single player). Alltså du har inte instalerat patchen alls ? Eller gjorde du som på guiden ? Min patch failade och jag kan lira online iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Alltså du har inte instalerat patchen alls ? Eller gjorde du som på guiden ? Min patch failade och jag kan lira online iaf. Jag gjorde Först Patch.exe, sen vart det en svart ruta i 5 sek, då sa en att man skulle köra Nerladdade patchen, då failade den sen funkade allt utom MP....är det inte det så blir jag trött! Redigerad 12 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag gjorde Först Patch.exe, sen vart det en svart ruta i 5 sek, då sa en att man skulle köra Nerladdade patchen, då failade den sen funkade allt utom MP....är det inte det så blir jag trött! Är du trött, Drick kaffe,,, Grattis på födelsedagen BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är du trött, Drick kaffe,,, Grattis på födelsedagen BTW Tack så mycket! Ang. Kaffet, jag menade nog att jag skulle bli trött på Battlefield Bild: Single player blz! http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/heheehe.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon som har fått Purple Heart? jag fattar inte vad man ska göra för att få det.. kan någon snäll människa förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon som har fått Purple Heart? jag fattar inte vad man ska göra för att få det.. kan någon snäll människa förklara Du ska dö 20 gånger och döda 4 st tror jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Du ska dö 20 gånger och döda 4 st tror jag . Har det! du måste dö 20 gånger och döda 5 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har det! du måste dö 20 gånger och döda 5 st. Verkar svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Verkar svårt.. Inte svårt men pinsamt att ha 5 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts