Gurgel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Gjorde det andra steget, under hans post. du kanske inte läste, men det stog att det var lättare och hittade filerna du behövde då. Okey det lästa jag tyvär inte. MEn har du fått det att funka med den andra eller ? För den har jag kört på alla 3 pathcar och det har funkat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej, jag av-installera spelet, så nu måset jag ladda patchen igen med 2.0 internet, lame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Double-post, whatever. måste bara säga en sak. Detta var det mest värdelösa spel jag någonsin köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Varför köppte du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Double-post, whatever. måste bara säga en sak. Detta var det mest värdelösa spel jag någonsin köpt. .ge mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Varför köppte du det då? För det är bra, men det vore en fördel om man kunde spela det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag gjorde precis som steg 1 nu, men nu står det "BF2.exe har stött på ett problem" , det gjorde det med 1.00 också, whats wrong man? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag gjorde precis som steg 1 nu, men nu står det "BF2.exe har stött på ett problem" , det gjorde det med 1.00 också, whats wrong man? :'( Detta vet jag inget om... Testa gör en tråd på deras forum eller någbot sånt. Dom kan nog mkt mer än mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag blir så ledsen när man köper ett spel som inte funkar, dom kan ju ffs göra en patch some funkar utan något jävla cp problem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Aja, går ju inte att spela online på en rankad server med 2.0 ADSL iaf Redigerad 11 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag blir så ledsen när man köper ett spel som inte funkar, dom kan ju ffs göra en patch some funkar utan något jävla cp problem?! Då kan du kolla på länken på typ förra sidan jag gav jacker.. Tror det stod hur man skulle fixa det där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Fixat, Patch 1.03 fungerar nu halvt iaf Men nu när jag försöker joina så står det "your cdkey is not valid" :'( Lösning #1 om du patchingen misslyckas Citat1. Starta patchningen 2. Välj språk, tryck nästa 3. Vid välkomstrutan, tryck INTE på någon av knapparna. Bara låt den vara uppe. 4. I startmenyn, välj "Kör" (alternativt "run") 5. Skriv %temp% 6. Gå in i en mapp med namnet {SKRÄPTECKEN}. Namnet på min folder är {03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89FEC5F}, ditt lär vara annorlunda. 7. Väljs startmeny, Kör (alternativt Run) igen. Skriv där CMD och tryck enter 8. Du har nu fått upp ett en svart ruta (ett "command fönster"). Positionera din {SKRÄPTECKEN} mapp och den svarta rutan så att du ser båda samtidigt. 9. Dra filen PATCH.exe från {SKRÄPTECKEN} mappen till commandfönstret och släpp. Du skall nu ha fått sökvägen och filnamnet till patch.exe inkopierat i command fönstret. 10. Efter Patch.exe i command fönstret, skriv sökvägen till din BF2 installation inom " tecken. Följande är ett exempel på hur det kan se ut: C:\TEMP\{SKRÄPTECKEN}\PATCH.exe "C:\SPEL\Bf2" 11. Tryck enter. 12. När patchningen är klar, tryck cancel i den rutan du först startade i punkt 1. Lösning på CD key not valid: Citat Följ samma sak som i Lösning #1 men med annan punkt 12. Gör istället följande: 12. När patchningen är klar, gå in till din "temp" mapp igen (punkt 5.) Starta programet "BF2CDKeyCheck.exe" Programet kommer bara flimra till tvärt, efter det så är du redo för att starta spelet. Tryck sen cancel i den rutan du först startade i punkt 1. Tack till [T-BoNe] källa : www.bf2.se Redigerad 11 oktober, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Lösning #1 om du patchingen misslyckas Citat1. Starta patchningen 2. Välj språk, tryck nästa 3. Vid välkomstrutan, tryck INTE på någon av knapparna. Bara låt den vara uppe. 4. I startmenyn, välj "Kör" (alternativt "run") 5. Skriv %temp% 6. Gå in i en mapp med namnet {SKRÄPTECKEN}. Namnet på min folder är {03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89FEC5F}, ditt lär vara annorlunda. 7. Väljs startmeny, Kör (alternativt Run) igen. Skriv där CMD och tryck enter 8. Du har nu fått upp ett en svart ruta (ett "command fönster"). Positionera din {SKRÄPTECKEN} mapp och den svarta rutan så att du ser båda samtidigt. 9. Dra filen PATCH.exe från {SKRÄPTECKEN} mappen till commandfönstret och släpp. Du skall nu ha fått sökvägen och filnamnet till patch.exe inkopierat i command fönstret. 10. Efter Patch.exe i command fönstret, skriv sökvägen till din BF2 installation inom " tecken. Följande är ett exempel på hur det kan se ut: C:\TEMP\{SKRÄPTECKEN}\PATCH.exe "C:\SPEL\Bf2" 11. Tryck enter. 12. När patchningen är klar, tryck cancel i den rutan du först startade i punkt 1. Lösning på CD key not valid: Citat Följ samma sak som i Lösning #1 men med annan punkt 12. Gör istället följande: 12. När patchningen är klar, gå in till din "temp" mapp igen (punkt 5.) Starta programet "BF2CDKeyCheck.exe" Programet kommer bara flimra till tvärt, efter det så är du redo för att starta spelet. Tryck sen cancel i den rutan du först startade i punkt 1. Tack till [T-BoNe] källa : www.bf2.se Det funkade nu, löste sig bara jag re-startade BF2, men det går fortfarande inte att spela online på en server med 2.0 ADSL....men finns det en svensk server? rankad. ge ip isf btw, hur unlockar jag nya vapen? Redigerad 11 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Det funkade nu, löste sig bara jag re-startade BF2, men det går fortfarande inte att spela online på en server med 2.0 ADSL....men finns det en svensk server? rankad. ge ip isf btw, hur unlockar jag nya vapen? Vet faktist Inte Men en sak e BRA ! !! Eriksson-Metoden bekräftad! Jag avinstallerade BF och installerade efter det Service Pack 2. Installerade därefter BF igen och patchade (1.03) upp manuellt. Körde EJ .exe-filen för att fixa CD-key. Direkt efter manuell patchning körde jag patchningen (1.03) igen MEN på det sätt man ska. Dvs dubbelklicka på filen. Valde Svenska som språk och klickade nästa och sedan Installera. Fick meddelande att Uppadateringen misslyckats. Startade BF och allt fungerar! Har även testat detta i Service Pack 1 och det fungerar även där! Hoppas ni andra får fart på spelet! See you on the Battlefield. Källa : BF2.se // Forums. Edit : Funkade på mig också !! Hell YEAAAH ! Redigerad 11 oktober, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Well....Vilken server brukar du spela på? jag har spelat på en Scandinavian, en Dansk, UK resten dunno, men alltid loosar jag connection, har även vart inne på BBB's server #9 jag kan ju lika gärna skita i att spela online edit: varför gick det så bra på demot då? Redigerad 11 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ja finns rätt så många svenska rankade servrar. Blandannat bbb och så.. Filtrera servrarna så du kör med dom på lägst ping så borde det gå utan lagg. Få nya vapen så får du lira på rakande servrar och gå upp i rank helt enkelt. Tror det är vid 800 points du går upp någon rank och då kan låsa upp ditt första vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Tack så mycket Gurgel, men jag har spelat på 2 BBB servrar, jag förlorar alltid min connection(efter kanske 3sek-1 min), så jag kollade logs i Routern, så vet någon vad Action: Forward är? Redigerad 11 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Funkar det att lira BF2 online på 0.5? BFV gick rätt segt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Funkar det att lira BF2 online på 0.5? BFV gick rätt segt iallafall. Verkar som jag har problem med 2.0...verkar dystert för oss, broder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Men ni kanske inte ska ha femtioelva fildelningsprogram på samt tanka lika många filer samtidigt? Vet många som lirar med 0.5 utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts