diarrehampus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 M95:an rockade som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Granatkastaren, menar du nog. Exakt vad jag menade Gurgel: om man låser upp det finns det ingen granat kastare?!?!!? :'( Redigerad 9 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Exakt vad jag menade Gurgel: om man låser upp det finns det ingen granat kastare?!?!!? :'( MM Om man låser upp G3:an till assult kitten finns det ingen granatkastare till g3:an. Men däremot är g3 rätt så start tror jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag tog 20 st med M95 innan nån tog mig. Sköt ungefär 25-30 skott. Sen plockade jag 2 st i en attackhelikopter. Faen va det vapnet är härligt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Tja Grabbs ! Kan alla ni som lirar posta en vanlig screenshot .. vill se på vilken fin eller ful grafik ni kör på ? JAg kör på nästan High NOTE: Sparade bilden i paint. Redigerad 9 oktober, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Hur får jag patch 1.3? och hur kommer jag in på en rankad server?! Edit: varför hänger sig spelet när jag försöker logga in med ett online account?! jag har allting alla krav uppfyller. även mer än vad som behövs. Redigerad 10 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hur får jag patch 1.3? och hur kommer jag in på en rankad server?! Edit: varför hänger sig spelet när jag försöker logga in med ett online account?! jag har allting alla krav uppfyller. även mer än vad som behövs. Ehh jag du laddar ner det ? Du kan gå till tex fz.se och tanka det. Och så ere bar ao dubbelklicka på rankade servern ? TEsta att typ öppna brandväggen eller stänga avviruts program o sånt. Kan vara något sånt som hänger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ehh jag du laddar ner det ? Du kan gå till tex fz.se och tanka det. Och så ere bar ao dubbelklicka på rankade servern ? TEsta att typ öppna brandväggen eller stänga avviruts program o sånt. Kan vara något sånt som hänger det. Jag tar "bara rankade serverar" men det kommer ju inte fram någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Tja Grabbs ! Kan alla ni som lirar posta en vanlig screenshot .. vill se på vilken fin eller ful grafik ni kör på ? JAg kör på nästan High NOTE: Sparade bilden i paint. Fan va fint BF2 e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Bra att det går att installera Patchen då, det står att den misslyckas, så nu kan jag inte spela BF2 heller :'( Redigerad 10 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bra att det går att installera Patchen då, det står att den misslyckas, så nu kan jag inte spela BF2 heller :'( Här har du lösning på ditt problem. Det när du inte ser att det kommer några rankade servrar berornog på att du inte har 1.3 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Här har du lösning på ditt problem. Det när du inte ser att det kommer några rankade servrar berornog på att du inte har 1.3 . Vad betyder "skräp tecken"? hur ska jag veta vilken mapp det är?! Redigerad 10 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Har, som sagt, installerat patchen på det sätt som Gurgel hänvisar till i ovanstående inlägg. Men när jag startar spelet så kastas jag ut i Windows. Har installerat om drivrutinerna, men det har inte hjälpt. Tack så mycket EA - jag har betalat 499:- för ett spel som inte går att spela. Redigerad 10 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Har, som sagt, installerat patchen på det sätt som Gurgel hänvisar till i ovanstående inlägg. Men när jag startar spelet så kastas jag ut i Windows. Har installerat om drivrutinerna, men det har inte hjälpt. Tack så mycket EA - jag har betalat 499:- för ett spel som inte går att spela. Då kan jag få ditt acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jävla cp hor EA, kan dom aldrig ge ut en buggfri jävla patch eller? cp skallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jacker kolla här ist så kanske du hittar något kul. Mafia king de e bara o kolla vilken den ligger i. Finns någon det finns en patch.exe fil i. Den skräpmappen är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Någon som är med att starta en gtasajten klan i BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Jacker kolla här ist så kanske du hittar något kul. Mafia king de e bara o kolla vilken den ligger i. Finns någon det finns en patch.exe fil i. Den skräpmappen är det. Jag deletade allting, sen körde jag igen, no way man! Bogart: får jag igång det, i am. Redigerad 10 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag deletade allting, sen körde jag igen, no way man! Bogart: får jag igång det, i am. Varför delitade du det ? det stod det ingetning om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Varför delitade du det ? det stod det ingetning om ? Gjorde det andra steget, under hans post. du kanske inte läste, men det stog att det var lättare och hittade filerna du behövde då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts