Ceone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har inte dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har inte dig Jag har inte dig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har inte dig Har inte dig heller. Såhär går det för mig, suddade mina fina emblem, ifall de skulle av nån anledning räknas som spoiler, då de är väldigt fina att glo på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har inte dig heller. Såhär går det för mig, suddade mina fina emblem, ifall de skulle av nån anledning räknas som spoiler, då de är väldigt fina att glo på. Hur fick du rank ? jag har kört på rankade servrar och jag har varit kommander men det händer inget :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hur fick du rank ? jag har kört på rankade servrar och jag har varit kommander men det händer inget :S Det kan ta upp till en halv dag innan dina stats uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 HAR inte du ett ÄNNU sämre? Synd om dig som inte kan lira btw. Ceone: Nej, jag hackar knappast på folk, men du däremot, kan vara sne i kåpan ibland. Jo, men inget av våra kort stöds av BF2. Såvida man inte kör med hacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Men äre nån som vill lira ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 JAg funderar på att köpa BF2!! Är det värt att köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Har tyvärr inte spelat det själv, men jag skulle gissa på att det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 JAg funderar på att köpa BF2!! Är det värt att köpa?? Tanka demot till att börja med. Jacker - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Skrattar bäst som skrattar sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur fick du rank ? jag har kört på rankade servrar och jag har varit kommander men det händer inget :S Mina stats brukar uppdateras under natten. (Har ca: 756 poäng) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 JAg funderar på att köpa BF2!! Är det värt att köpa?? Tveklöst, köp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tanka demot till att börja med. Vart kan man tanka det då!! Ok q8 Eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Frågar igen, Om jag kan köra Bf2 demot felfritt, Då måste jag väl också kunna köra den fulla vertionen (stavning?) av BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Frågar igen, Om jag kan köra Bf2 demot felfritt, Då måste jag väl också kunna köra den fulla vertionen (stavning?) av BF2? Ja det är ju klart! Det funkar tom. bättre på orginalspel än demo. (har själv testat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vi kanske borde göra en Battlefield 2 hemsida ? det skulle va grymt.. det finns ju många men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jippi kom upp i 900poäng idag! Vilka länder är dom flaggorna som jag ringat in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jippi kom upp i 900poäng idag! Vilka länder är dom flaggorna som jag ringat in? Taiwan och hong kong. Hong Kong e den med stjärnan i mitten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vi kanske borde göra en Battlefield 2 hemsida ? det skulle va grymt.. det finns ju många men ändå.. Då kan ju mitt forum höra till ! (?) Har hollt på med en bf2 sida som ska höra till men jag är inte jette bra på sånt så det har inte blivigt något vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts