Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Aa det är verkligare än att spela i 10 minuter för den iaf.. Wordie. Hellre 1 år än 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Aa det är verkligare än att spela i 10 minuter för den iaf.. Och vem sa att alla vill ha det verkligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Och vem sa att alla vill ha det verkligt då? Dom flesta som spelar det vill ha det verkligt som möjligt.. men jag skiter fullständigt i hur du vill ha det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Och vem sa att alla vill ha det verkligt då? Men man behöver knappast spela ett år. Vapnena finns som belöning om du kämpat bra. Men du kanske brukar fuska till dig alla vapen i andra FPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kan nån lägga ut en hemsida där det står hur man får vissa medaljer mm? Kan man köra high på allt med den här http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv/ho/WF...8-59114387.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 My Webpage Tryck fär på ubar när du kommit in på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Men man behöver knappast spela ett år. Vapnena finns som belöning om du kämpat bra. Men du kanske brukar fuska till dig alla vapen i andra FPS? Haha nej, jag brukar inte fuska då jag brukar äga iaf dessutom så äger jag bara demot ännu :'( Redigerad 7 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Går de å spela BF2 med den här? http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=sv&s=dhs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Går de å spela BF2 med den här? http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=sv&s=dhs Lungt på högsta grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Lungt på högsta grafiken. Hihi *glad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Farsan har 45-70% rabatt på alla hp datorer.Om en server kör på 1.03 patchen, kan man inte köra om man har 1.02 då? Vill spela på bredbandsbolaget igen Håller på att installera patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Farsan har 45-70% rabatt på alla hp datorer. Skrev du det så att jag kan få köpa en ny dator i din pappas namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Skrev du det så att jag kan få köpa en ny dator i din pappas namn? Nej det gjorde jag inte! Men folk har klagat på andra sidor att dom kan bygga ihop en bättre dator billigare men det går inte för att jag har så mckt rabatt. Men nån som vet om man måste ha patchen om servern har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vilket vapen ska jag låsa upp? Det för skyttesoldat eller prickskytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vilket vapen ska jag låsa upp? Det för skyttesoldat eller prickskytt? Du MÅSTE låsa upp engineer vapnet.. Nä skämt o sido du får väll låsa upp vilken vapen du vill ? Ett tipps är att låsa upp vapnet till det kit du lirar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vilket vapen ska jag låsa upp? Det för skyttesoldat eller prickskytt? Assault FTW! så jävla skönt att dra av nåra skott, sen så tar man den bomb saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Granatkastaren, menar du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Och om han låser upp assult vapnet (då g3:an) så finns det ingen mer granatkastare omman inte lirar med det gamla vapnet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts