Sikorka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Men ägd, BF2- versionen är inte släppt än. Jo kanske det.. Men min kompis sa att jag skulle ladda ner det när jag var inne på bf2.se.. Vi tänkte oss inte helt för.. Jaja.. Skit samma.. Edit: Ny sida.. Redigerad 4 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har spelat lite och gick upp flera grader, fick nya vapen,2 nya ribbons. Den nya patchen äger allt. Wake Island skön. Synd att ni andra har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ahh.. alla har problem, dingelejj! Tyst på mig, och mig. Vi ska hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har spelat lite och gick upp flera grader, fick nya vapen,2 nya ribbons. Den nya patchen äger allt. Wake Island skön. Synd att ni andra har problem. Nu patch? 1.3? gör den så det är lättare att gå upp grader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nu patch? 1.3? gör den så det är lättare att gå upp grader? Yepp inte för att jag spelat men alla säger att man typ går upp typ 2 ranks på 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Yepp inte för att jag spelat men alla säger att man typ går upp typ 2 ranks på 10 minuter. Vad världelöst jag har kämpat i 3 veckor med en rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vad världelöst jag har kämpat i 3 veckor med en rank Men nu kommer du få flera unlocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vad världelöst jag har kämpat i 3 veckor med en rank Du har ju ändå inte gjort det i onödan. det är ju inte så att du förlorar nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vad fan det står att min cd-nyckel inte är giltig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vad fan det står att min cd-nyckel inte är giltig? Kika här om det hjälper ditt problem. http://www.bfcentral.se/forum/showthread.php?t=8557 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Kika här om det hjälper ditt problem. http://www.bfcentral.se/forum/showthread.php?t=8557 Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Den Nya banan Wake Island e fett skön .. men väldigt liten http://bf2.se/system/smilies/shoot.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Den Nya banan Wake Island e fett skön .. men väldigt liten http://bf2.se/system/smilies/shoot.gif Ja den är lika go som den var på bf1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag lyckades installera patchen... Men nu kommer bara Splash- screenen upp, sen kastas jag ut i Windows igen. Någon som råkar känna till en bra lösning på problemet? I övrigt så anser jag att EA är källan till spelvärldens alla problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Jag lyckades installera patchen... Men nu kommer bara Splash- screenen upp, sen kastas jag ut i Windows igen. Någon som råkar känna till en bra lösning på problemet? I övrigt så anser jag att EA är källan till spelvärldens alla problem. Kolla om du har installarat dom förra patcherna .. Annars så installera om Bf2 och ladda ner Drivers och sen installera 1.0 patch ,1.2 och 1.3 .. annars så vet jag inte ... EDIT: Finns folk som har samma problem som dig http://bf2.se/forums.php?m=posts&q=4636 EDIT: Min kompis hade nyss samma problem och det han hitta på bf-sajter var att ändra mappnamnet "EA GAMES" till något utan mellanslag, tex. "EAGAMES". Samma sak gäller med mappen "Battlefield 2". Och när han gjorde detta så funkade det för honom. Redigerad 6 oktober, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Haha gick upp 4 grader efter patchen och fick låsa upp 4 nya vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ska köpa BF2 i r such happi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nya patchen suger verkligen.. det enda bra är Wake Island.. Och det med att man går upp grader lättare är riktigt dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nya patchen suger verkligen.. det enda bra är Wake Island.. Och det med att man går upp grader lättare är riktigt dåligt.. Yea, det är ju roligt att spela 1 år för rank 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Yea, det är ju roligt att spela 1 år för rank 3 Aa det är verkligare än att spela i 10 minuter för den iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts