Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 - Om ett fordon exploderar får föraren inte längre poäng för de fiender han dödar. Gäller detta helikoptrar och jetplan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Forgotten Hope Vart ska man installera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vart ska man installera det? ?? Finns inte till bf2 än finns bara till bf42 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Och till bfv! Om jag kommer ihåg. Edit: Det var fel. Tänkte på nått annat. Redigerad 4 oktober, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Försöker få hem patchen nu, men EAs server är inte helt oväntat överbelastad edit* tankar i 10kb/s nu Redigerad 4 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Försöker få hem patchen nu, men EAs server är inte helt oväntat överbelastad edit* tankar i 10kb/s nu Bara o vänta tills fz eller någon annan fått upp den . Varför kan dom inte lära sig att göra en torrent ? http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?p=595806 Finns 2 andra länkar. Går i 30 kb/s för mig nu. (+ sitter på grannens internet ) Finns nu också på fz fast den värkar rätt full nu också. Nu finns en torrent också... tpb Redigerad 4 oktober, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Vart ska man installera det? Men ägd, BF2- versionen är inte släppt än. Redigerad 4 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Tankar i 70 från okänd server nu... man kanske skulle dra på torrenten i bakgrunden också... jepp gör så edit* eller inte, ingen som seedar fitta så buggar FF och säger att filen är klar efter 40mb Redigerad 4 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Min patchning misslyckade. Någon som kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hur ska vi kunna hjälpa dig med infon att den misslyckades? på vilket sätt misslyckades den? ge oss mer info! Här är det patchat och klart! har dock ej tid att lira nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Drog hem patchen via en FTP server med 20slots, tog den första.. Även om jag inte har BF2 KalleR, sidor att hålla koll på är väll isåfall bf2.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Patchningen vill inte påbörjas. Efter att ha valt språk så säger den att patchningen misslyckades. Edit: Här e en bild på problemet. Redigerad 4 oktober, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Patchningen vill inte påbörjas. Efter att ha valt språk så säger den att patchningen misslyckades. Flera som har haft problem, pröva att ladda ned från en annan mirror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) *MORR* Försöker få ner den från FZ. Har försökt i över en timme nu - segt. Någon kan gärna länka till en bra mirror att tanka från, eller liknande. Helst en där man inte behöver regga sig. VARNING - ANVÄND INTE NAMN-PREFIXET!! Läste på BF2.se att det inte går att ta bort efter att man lagt till det. Redigerad 4 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har laddat ner det från en annan mirror men samma problem. Någon som har hittat en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har laddat ner det från en annan mirror men samma problem. Någon som har hittat en lösning? Detta fungerade på dom andra patcherna så varför skulle det inte fungera nu? 1. Klicka Start > Kör 2. Skriv %temp% och tryck OK 3. Håll in Ctrl och tryck på A för att markera allt som ligger i mappen. 4. Tryck Del för att ta bort allt som ligger i mappen. Stäng sen ned detta fönster. (Detta är för att underlätta för er att hitta de filer som ni ska söka efter senare i guiden. Det är inte nödvändigt att denna mapp är helt tom. Går vissa filer inte att ta bort så låt dem ligga.) 5. Starta Uppdateringen 6. Välj språk och tryck nästa 7. Vid välkomstrutan, tryck INTE på någon av knapparna. Bara låt den vara uppe. 8. Klicka Start > Kör 9. Skriv %temp% (igen) 10. Gå in i en mapp med namnet {blandat bokstäver och siffror}). 11. Fortsätt även in i nästa mapp {blandat bokstäver och siffror}. 12. Tryck Ctrl + A för att markera de 11 filer som ligger i denna mapp. 13. Tryck Ctrl + C för att kopiera dessa filer. 14. Öppna Den här datorn igen och bläddra fram till mappen som spelet ligger i (standard c:\program\EA GAMES\Battlefield2) 15. Tryck Ctrl + V alt. Högerklicka på en tom yta och välj klistra in. 16. Dubbelklicka nu på filen patch som har kopierats ner i spelets mapp. 17. Ett DOS fönster kommer fram med information om händelseförloppet. När denna försvinner är uppdateringen klar. Håll ett öga i detta fönster. Kommer det fram felmeddelanden att vissa filer är korrupta så har spelets filer blivit skadade och spelet måste då installeras om innan patchen går att installera. 18. Stäng alla fönster och starta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Detta fungerade på dom andra patcherna så varför skulle det inte fungera nu? 1. Klicka Start > Kör 2. Skriv %temp% och tryck OK 3. Håll in Ctrl och tryck på A för att markera allt som ligger i mappen. 4. Tryck Del för att ta bort allt som ligger i mappen. Stäng sen ned detta fönster. (Detta är för att underlätta för er att hitta de filer som ni ska söka efter senare i guiden. Det är inte nödvändigt att denna mapp är helt tom. Går vissa filer inte att ta bort så låt dem ligga.) 5. Starta Uppdateringen 6. Välj språk och tryck nästa 7. Vid välkomstrutan, tryck INTE på någon av knapparna. Bara låt den vara uppe. 8. Klicka Start > Kör 9. Skriv %temp% (igen) 10. Gå in i en mapp med namnet {blandat bokstäver och siffror}). 11. Fortsätt även in i nästa mapp {blandat bokstäver och siffror}. 12. Tryck Ctrl + A för att markera de 11 filer som ligger i denna mapp. 13. Tryck Ctrl + C för att kopiera dessa filer. 14. Öppna Den här datorn igen och bläddra fram till mappen som spelet ligger i (standard c:\program\EA GAMES\Battlefield2) 15. Tryck Ctrl + V alt. Högerklicka på en tom yta och välj klistra in. 16. Dubbelklicka nu på filen patch som har kopierats ner i spelets mapp. 17. Ett DOS fönster kommer fram med information om händelseförloppet. När denna försvinner är uppdateringen klar. Håll ett öga i detta fönster. Kommer det fram felmeddelanden att vissa filer är korrupta så har spelets filer blivit skadade och spelet måste då installeras om innan patchen går att installera. 18. Stäng alla fönster och starta spelet. Tack så jätte mycket. Det funkade! edit: De har bytt ranking poäng så att jag e högre grad än jag var innan. Redigerad 4 oktober, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Nya problem EA suger röv när jag ändrar filteret för vilken bana i serverlistan försvinner alla servrar och går ej uppdatera igen. säkert samma fel om man ställer in ping och sånt. jävligt jävligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Okej, just nu försöker jag att inte explodera - men den dagen jag möter EA GAMES chef ska jag kort och gott hoppa på hans huvud, så det blir lika mycket fel i det som deras spel. Då vet han hur deras kunder känner sig när dom försöker spela deras "spel". .... Installationen vägrar starta för mig. Redigerad 4 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Och för mig fungerar inte min CD-key, hurra för EA, och BICE. Redigerad 4 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts