Mr.Dumbom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag tänker inte köpa SF, det kommer ju massa andra moddar som är gratis som man kan gott spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Yiiipppiiiyyyy jag fick B2 demot att funka på min dator och jag har ett ATI RADEON 9000.Jag ska leta i buskarna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Yiiipppiiiyyyy jag fick B2 demot att funka på min dator och jag har ett ATI RADEON 9000.Jag ska leta i buskarna nu Men du vet att du kan lika gärna säga att du ska ladda ner Battle Field 2, så sluta på en gång. Tröga pucko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Yiiipppiiiyyyy jag fick B2 demot att funka på min dator och jag har ett ATI RADEON 9000.Jag ska leta i buskarna nu Kommer inte funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kommer inte funka. Varför skulle det inte funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Varför skulle det inte funka? Eftersom BF2 inte ens stödjer hans grafikkort? Wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Varför skulle det inte funka? Därför att "Busk-BF2" måste crackas, vilket gör att det inte fungerar online. Man måste registrera ett konto om man ska kunna spela, och då krävs en riktig BF2- DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Därför att "Busk-BF2" måste crackas, vilket gör att det inte fungerar online. Man måste registrera ett konto om man ska kunna spela, och då krävs en riktig BF2- DVD. Jag spelar crackat online lite då och då, inga problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag har tre frågor om BF2 som jag skulle bli glad om jag fick svar 1. hur får man fram consolen? 2. hur tar man bort alla grejer på skärmen så att den blir helt tom så att man inte ser något? (vapnena,kartan etc etc) 3. hur spelar man in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 1. Knappen som är vänster om ettan (1) 2. vet ej 3. med fraps kan du spela in Mitt BF2 ligger runt 70-90 i FPS när jag spelar. Men varför blir mussen precision kass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 1. Du är inget vidare på att sikta? 2. Testa att ändra "Mouse Sensetivity". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 1. Du är inget vidare på att sikta? 2. Testa att ändra "Mouse Sensetivity". Hehe jo jag är bra på att sikta men det var inte alls så i början när jag precis instalerat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Körde detta underbara spel idag hos en kompis och undrar varför det inte går för han att installera en nyare version av BF2 ??? Någon som har en länk på vilka vapen man får när man går upp i rank ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Här är en guide som visar hur du uppdaterar BF2 när inte det inte fungerar vanligtvis. 1. Klicka Start > Kör 2. Skriv %temp% och tryck OK 3. Håll in Ctrl och tryck på A för att markera allt som ligger i mappen. 4. Tryck Del för att ta bort allt som ligger i mappen. Stäng sen ned detta fönster. (Detta är för att underlätta för er att hitta de filer som ni ska söka efter senare i guiden. Det är inte nödvändigt att denna mapp är helt tom. Går vissa filer inte att ta bort så låt dem ligga.) 5. Starta Uppdateringen 6. Välj språk och tryck nästa 7. Vid välkomstrutan, tryck INTE på någon av knapparna. Bara låt den vara uppe. 8. Klicka Start > Kör 9. Skriv %temp% (igen) 10. Gå in i en mapp med namnet {blandat bokstäver och siffror}). 11. Fortsätt även in i nästa mapp {blandat bokstäver och siffror}. 12. Tryck Ctrl + A för att markera de 11 filer som ligger i denna mapp. 13. Tryck Ctrl + C för att kopiera dessa filer. 14. Öppna Den här datorn igen och bläddra fram till mappen som spelet ligger i (standard c:\program\EA GAMES\Battlefield2) 15. Tryck Ctrl + V alt. Högerklicka på en tom yta och välj klistra in. 16. Dubbelklicka nu på filen patch som har kopierats ner i spelets mapp. 17. Ett DOS fönster kommer fram med information om händelseförloppet. När denna försvinner är uppdateringen klar. Håll ett öga i detta fönster. Kommer det fram felmeddelanden att vissa filer är korrupta så har spelets filer blivit skadade och spelet måste då installeras om innan patchen går att installera. 18. Stäng alla fönster och starta spelet. Och för att visa vilka vapen det finns att låsa upp kan jag rekomendera dig http://www.bf2.se Redigerad 30 september, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jag postade den har topicen på bf2.se med dom låste den så kan ni snälla svara på den ? ! Min bror som är 20 år , har blivit intresserad av dagens spel som bf2 . och det han behöver är en dator och jag hitta 3 stycken. så vilken av dom här e bäst ? , säg dom i ordning 1:a 2:a och 3:a 1)Första datorn AMD ATHLON 64 3200+ processor Asrock/MSI/Asus M/B K8 S939, Raid, SATA 8*USB 2GB PC3200 DDR Kingston original 160GB HDD 7200rpm 8Mb GeForce FX6600 256Mb PCIex/TV&DVI out DVD±RW 16X DL Pris 6990 =- 2) Andra datan AMD ATHLON 64 3500+ processor Asrock/MSI/Asus M/B K8 S939, Raid, SATA 8*USB 1GB PC3200 DDR Kingston original 160GB HDD 7200rpm 8Mb GeForce FX6600 256Mb PCIex/TV&DVI out DVD±RW 16X DL Pris 6900 =- 3) Tredje datorn AMD ATHLON 64 4000+ processor Asrock/MSI/Asus M/B K8 S939, Raid, SATA 8*USB 1GB PC3200 DDR Kingston original 160GB HDD 7200rpm 8Mb GeForce FX6600 256Mb PCIex/TV&DVI out DVD±RW 16X DL Tacksam för svar Själv så har jag 2:an fast uppdaterat den med 6600gt och den går superfint . MVH// Eddy Redigerad 1 oktober, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Värre är bättre. 3:an för mest prestanda. Men de duger nog alla 3 till BF2. Inte maxat, men medel på allt skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Eftersom BF2 inte ens stödjer hans grafikkort? Wtf. Jag kör med ett kort som ej stöds men det går alldeles utmärkt (nästan iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) ...Oj skrev 2 ggr Redigerad 1 oktober, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 BF2 + hittat i buskar = funkar inte online Stämmer det? Vill vara säker innan jag letar i buskarna.. Eller finns/duger singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 BF2 + hittat i buskar = funkar inte online Stämmer det? Vill vara säker innan jag letar i buskarna.. Eller finns/duger singleplayer? Singleplayer finns och det duger inte enligt min sida, tråkigt. Tror inte det går att spela online men jag vet inte säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts