Jacker Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Spelade nyss. Hade jag inte blivit skitnödig hade jag nog kunnat få bättre! Redigerad 23 september, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vilka servrar spelar ni på? Jag spelar mest på datorbutiken.com servrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Spelar inte längre så mycket men spelade på någon 24/7 rankad karaknd server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Efter filmer som The Biggest and the Best och Battlefield Double Dash släpper nu Noken och Snoken produktion en ny film. Denna gång väljer dom att gå in på den mer komiska genren, vi får bland annat se sketcher från Monty Python och Hitta Nemo. Noken och Sudden har blandat BF2's sköna möjligheter och hans utmärkta filmkänsla och skapat en film som kan uppskattas av alla, BF2 fanatiker eller inte. Mine, som filmen heter, är Snoken produktions 4:e film och det har tagit mer än 40 statister för att göra filmen möjlig. (Snoken=Sudden+Noken) Filmen är 156 MB stor och 12:05 minuter lång. Ladda hem den ifrån Dena sida. Mirror på http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612 Text från www.bf2.se Titta också på våran huvud sida www.snoken.mine.nu Redigerad 25 september, 2005 av Sudden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Efter filmer som The Biggest and the Best och Battlefield Double Dash släpper nu Noken och Snoken produktion en ny film. Denna gång väljer dom att gå in på den mer komiska genren, vi får bland annat se sketcher från Monty Python och Hitta Nemo. Noken och Sudden har blandat BF2's sköna möjligheter och hans utmärkta filmkänsla och skapat en film som kan uppskattas av alla, BF2 fanatiker eller inte. Mine, som filmen heter, är Snoken produktions 4:e film och det har tagit mer än 40 statister för att göra filmen möjlig. (Snoken=Sudden+Noken) Filmen är 156 MB stor och 12:05 minuter lång. Ladda hem den ifrån Dena sida. Text från www.bf2.se Låter kul. tankar EDIT: FYFAN! bästa spelfilmen jag nånsin sett!!!!!!!!!!!!! blir nästan tårögd :'( Redigerad 25 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vill bara fråga, kommer man kunna köra på lägsta med AMD XP 2600+ 768 DDR-RAM och ATI Radeon 9600 256 MB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Nej, knappast. BF2 är jävligt krävande. Blir någ Low-Medium med det där. EDIT: Ajdå, tyckte du skrev "högsta". :"> Redigerad 26 september, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej, knappast. BF2 är jävligt krävande. Blir någ Low-Medium med det där. Så, jag kan starta spelet i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jo, det borde du kunna, min dator klarar det. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Så, jag kan starta spelet i alla fall? Ja, lungt. Men det lär inte bli snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Men det lär inte bli snyggt. Det behöver det inte vara heller. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Du kan alltid prova demot först. Tanka från Fragzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Kommer jag kunna spela på High med: Intel Pentium 4; 3,4 GHz, ATI Radeon X850XT Platinum och 1gb ram? och hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Köpte det för 499:- på GAME. Skulle tippa på att det blir High-Medium för din del (BF2 kräver ganska mycket minne och körs bäst med nVidia- kort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kommer jag kunna spela på High med: Intel Pentium 4; 3,4 GHz, ATI Radeon X850XT Platinum och 1gb ram? och hur mycket kostar det? Http://www.bf2.se/forums.php?m=posts&q=1526¨ Jag tror faktist du kommer kunna ha high men inte helt maxxat i alla inställningar. Jag köpte mitt spel på CDON.com och då var det fraktfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Så jag kan ha maxxat på WoW men inte bf2? verkar lite konstigt. Edit: jag laddar demot nu, tack Jacker flr länken! Redigerad 26 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Men WoW är väl inte så krävande? Ser iaf inte så ut. Men du kommer lugnt kunna köra på höga inställningar, även om allt inte blir på absolut max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Så jag kan ha maxxat på WoW men inte bf2? verkar lite konstigt. Edit: jag laddar demot nu, tack Jacker flr länken! OM du typ köper 512 mb mer minne eller 1 gb mer så kommer du kunna ha maxat på allt. Då BF2 kräver asmycket minne . Redigerad 26 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) OM du typ köper 512 mb mer minne eller 1 gb mer så kommer du kunna ha maxat på allt. Då BF2 kräver asmycket minne . Lust att länka till ett billigt 1gb minne? notera: Det ska ju vara bra med, inte något "detta-håller-1-månad-minne". Redigerad 26 september, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad för sorts minne? DDR, DDR2, etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts