Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

It's officiall! Silent Heroes 2 kommer till Battlefield 2! ;)

http://www.silentheroes.se/

:D

Ohh nej. Ska de förstöra bf2 helt nu med ännu ett nytt mod. Hatar mods till bf2. Tänker inte tanka ner någon mod p.g.a jag köpte spelet för att spela bf2 inte SH. Man kan köpa bf1942 begagnat om man vill spela SH.

Hoppas att det blir ett fiasko!!!! :D:wub:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohh nej. Ska de förstöra bf2 helt nu med ännu ett nytt mod. Hatar mods till bf2. Tänker inte tanka ner någon mod p.g.a jag köpte spelet för att spela bf2 inte SH. Man kan köpa bf1942 begagnat om man vill spela SH.

Hoppas att det blir ett fiasko!!!! :D:wub:^_^

Nej jag kommer tvinga dig att spela sh2 :D ?

Du behöver ju inte spela det om du inte vill.

Vad är det för fel på mods btw ? Det är bara kul med lite variation när man spelat sönder spelet... Inte kul o sitta o lira typ bf2 i 2 år eller nått. BF42 började ju bli tråkigt efter ett tag då tankade man ju bara mods så var det ett nytt spel ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad tusan är det med dig? Det är ingen dom tvingar någon att spela moddarna. Dessutom så var SH än av de mer populära 1942- moddarna, så fiasko tror jag inte på.

Jag lirade SH i ca 1 år. så jag vet om blir ett fiasko. Det ända som var snyggt med SH var fordonen. De var över sköna medan allt annat var kasst. Om du spelade SH innan BFV kom kanske du såg att folk började tappa intresse.

@ Gurgel-Tyckte inte att man spelade ett nytt spel bara för att man tankade ner mods.

DC till bf1942 är som bf2 fast bf2 är roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirade SH i ca 1 år. så jag vet om blir ett fiasko. Det ända som var snyggt med SH var fordonen. De var över sköna medan allt annat var kasst. Om du spelade SH innan BFV kom kanske du såg att folk började tappa intresse.

@ Gurgel-Tyckte inte att man spelade ett nytt spel bara för att man tankade ner mods.

DC till bf1942 är som bf2 fast bf2 är roligare.

Jag lirade typ SH när det kom ut lite till och från tills bf42 kom och jag tyckte det var skoj. Och ja jag kan hålla med om att det blev mindre o mindre folk på servrarna med det fanns fortfarande klaner som lirade. Ja DC är som BF2 och man lirade ju det när man inte viste ett skit om bf2? Då var det askul.

Tex pirates var asskönt

Interstade ocksp asskönt

GC också typ et helt nytt spel.

Då jag inte alls håller med dig att sh2 kan bli ett fiasko. Själv tycke jag det var väldigt bra gameplay m.m. Och nu kan man tom få points för att pringa ut o hela folk mitt ute på åkern.

Det kanske inte blev ett helt nytt spel men det blev nytt gameplay med lite variation.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen. :ermm:

Jo, det är så att innan jag installerade bf2 så installerade jag omegas senaste drivrutiner(vet inte varför jag gjorde det :ermm: , tror jag hade dom näst senste innan)

Men då med dom nya så vart det massa grafikbuggar, när man dog så blev det en massa färger.

Då installerade jag dom näst nyaste som jag(troligen) hade innan, då blev det bra.

Men nu är det så att det blir något konstigt när jag trycker på esc under en match.

Innan så är det som vanligt, och jag testade demot, och där blir det inte så, någon som vet hur man kan fixa?

(tror starkt på att det är drivrutinerna som spökar.

Kan ju säga att jag testat att lira på "low" också, lirar på medium nu)

Notera att det är som vanligt när man inte är i ett spel.

Bild:

*edit, Har ett Ati radeon 9600xt(128mb), om någon undrar.

*edit 2, gjorde bilden lite mindre.

(OCh ja, det är bara ett tillfälligt nick :shifty:

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SH var det roligaste jag spelat (tror jag).

Alla vänner på de servrarna man spelade på (TFV-gubbarna, Glassgubbarna etc.).. Hade skitkul med dem alla.

För att SH skall bli kul måste man kunna teamplay, annars är det kört.

SH2 kommer, förhoppningsvis, bli riktigt bra.

Sen Tommy-killer, vad skadar det dig om det kommer en mod?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirade SH i ca 1 år. så jag vet om blir ett fiasko. Det ända som var snyggt med SH var fordonen. De var över sköna medan allt annat var kasst. Om du spelade SH innan BFV kom kanske du såg att folk började tappa intresse.

@ Gurgel-Tyckte inte att man spelade ett nytt spel bara för att man tankade ner mods.

DC till bf1942 är som bf2 fast bf2 är roligare.

Innan BF2 kom ut var SH- servrarna ganska packade. Om du gillar SH eller inte ligger i mina händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SH var det roligaste jag spelat (tror jag).

Alla vänner på de servrarna man spelade på (TFV-gubbarna, Glassgubbarna etc.).. Hade skitkul med dem alla.

För att SH skall bli kul måste man kunna teamplay, annars är det kört.

SH2 kommer, förhoppningsvis, bli riktigt bra.

Sen Tommy-killer, vad skadar det dig om det kommer en mod?

Inget men jag gillar inte att mods kommer till bf2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bara ett par frågor. Hur använder man Battlerecorder? Jag har spelat på servrar med det aktiverat men det finns inga "flikar" i Community- delen. För det andra, har ni några bra tips på svenska rankade servrar? Brukar spela på One.se, men det är lite jobbigt med 3 rounds/map.

Om du har spelat på en server med battlerecorder på så ska det komma en "adress" i community fliken och sedan ska du kunna ladda ner filmen och sedan ska du kunna se den.

Ang server så typ bbb eller några sånna. Fast tror det är 3 rounds på dom också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...