Elander Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag äger på BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jag äger på BF2 Stats ? . Redigerad 18 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Stats ? . Nää bara skämta,jag är inte bäst på BF2,ville bara få upp tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nää bara skämta,jag är inte bäst på BF2,ville bara få upp tråden Haha okey . Vad har ni för poeng då ? Själv har jag 2903. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Har fortfarande inte lyckats skapa ett konto. Står "Unqiuenick already in use". Har sökt på BF2- stats sidor efter någon med nicket jag försöker registrera, men hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Var köper man Battlefield 2 billigast idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Var köper man Battlefield 2 billigast idag då? Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Förresten funkar inte ett crackat BF online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Här! Och om man vill spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Förresten funkar inte ett crackat BF online. Jo bara servern inte har punkbuster aktiverat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Förresten funkar inte ett crackat BF online. Jo bara servern inte har punkbuster aktiverat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jo bara servern inte har punkbuster aktiverat Nej. punkbuster är bara till för att avslöja fuskare, möjligtvis finns det en del crackade servrar som går att lira på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Haha, min polare spelade BF42 på en sån. Tror aldrig det varit så mycket fusk på en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Förresten funkar inte ett crackat BF online. Jacker har du testat att tetriva accountet ? Annars får du väll testa regga ett konto med ett annan namn och kolla om det funkar annar kanske det är något annat knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nu lyckades jag skapa ett konto, men jag vill inte heta så! Sen står det att jag har "To old version" när jag försöker joina en server. Det står att jag har v.1.0.2442.0. När jag installerade patchen fick jag felmeddelandet "Patching failed", men lyckades installera på annat sett. Blir både arg och besviken - det första man möts av är en massa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nu lyckades jag skapa ett konto, men jag vill inte heta så! Sen står det att jag har "To old version" när jag försöker joina en server. Det står att jag har v.1.0.2442.0. När jag installerade patchen fick jag felmeddelandet "Patching failed", men lyckades installera på annat sett. Blir både arg och besviken - det första man möts av är en massa problem. Hmm ja det går ju alltid att testa med att instalera om och sedan instalera patchen på samma sätt du gjorde innan och sedan får du heta något annat eller testa att skriva in nick och lösen på gubben du reggade först och testa om det har reggats fast den inte la sig på dina accouts. Eller testa instalera patchen igen och gör ovanstående föruton instalera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Förresten funkar inte ett crackat BF online. Jo faktiskt.. Har sett det.. Med egna öron och ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Denna patch hjälpte mig med samma problem som du har nu. Ladd ner den och tacka Maxz som la upp länken innan. http://www.bfcentral.se/forum/showpost.php...40&postcount=56 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Arch! Det går inte att installera BF2 ju! Är det bara en CD-Skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Arch! Det går inte att installera BF2 ju! Är det bara en CD-Skiva? Hmm japp en dvd skiva. Vad händer då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts