Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Spelar inte så mycket längre. Har faktiskt tröttnat väldigt mycket.

Ja har jag också. En sak som jag är besviken på är att flera månader innan spelet släpptes lovade dom att infarterie striderna skulle vara det viktigaste i spelet men det är det inte.

Vi tar tex banan Dragon Valley storlek: 64. Man måste ha ett fordon man kan ju inte gå igenom hela banan det skulle ta åra tal. Så det blir "absolut tank war". Sen om man skulle ha en tank och kör in i en fiende bas så får man en skur av bazooka skott på sig . För över hälften av spelarna i lagen är klassen med bazooka.

Saknar gamla bf1942 banorna där kunde man gå över dom fast dom var stora. Battle of Bulge, Stalingrad, Omaha beach, Operation Market garden *saknar* ^_^

Men banorna Strike at Karkand och Maschtur City är riktigt roliga och höga av klass. Men hur ofta spelar servrana dom?

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har jag också. En sak som jag är besviken på är att flera månader innan spelet släpptes lovade dom att infarterie striderna skulle vara det viktigaste i spelet men det är det inte.

Vi tar tex banan Dragon Valley storlek: 64. Man måste ha ett fordon man kan ju inte gå igenom hela banan det skulle ta åra tal. Så det blir "absolut tank war". Sen om man skulle ha en tank och kör in i en fiende bas så får man en skur av bazooka skott på sig . För över hälften av spelarna i lagen är klassen med bazooka.

Saknar gamla bf1942 banorna där kunde man gå över dom fast dom var stora. Battle of Bulge, Stalingrad, Omaha beach, Operation Market garden *saknar* :D

Men banorna Strike at Karkand och Maschtur City är riktigt roliga och höga av klass. Men hur ofta spelar servrana dom?

Det finns karkand 24/7 servrar och mashtuur också ;):o:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv så ska jag uppgradera min Data med 1024 mb minne och nVidia GeForce 6600 :lol: Hoppas det funkar :P vd tror ni ?

Edit : min kompis fråga om en Amd 64 processor kan spela bf2 ? :wacko:

Ja de skulle nog funka. Kanske inte på högsta men funkar kommer det att göra.

Och Så klart en amd 64 kan lira bf2. Om den inte är sämst :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield 2 demot funkar inte. Det bara avslutas innan han har börjat ladda... det ända man får se är lite svart. sen så är han tillbaka till startmenyn. det beror inte på drivrutinerna...

Något program som har låst din hertz?

Typ Reforce eller Refreshlock eller om du har gjort det i drivrutinerna.

Ställ in orginal inställningarna i det och testa igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...