Gurgel Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) MAMMA! SÅ JÄKLA LÄNGE FÖR 1 SKETET VAPEN!?!?!?!?!?! Förlåt för stora bokstäver,men fyfan vad länge för 1 vapen!? om du sa rätt då!? Japp det är 10.500. Oroa dig inte för det oroadig för dom efter Redigerad 2 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tycker inte ni också att det är för lite infarterie strider på 64spelar-servrana? (utom Strike At karkand och Mashtuur city) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Lägg ner, det är Du som behöver läsa vad folk skriver. Om du har problem med mig så lägg ner du först. Det är du som alltid är på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Kom till 10500 poäng idag och låste upp DAO-12 , oj oj oj vilken kraft i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kom till 10500 poäng idag och låste upp DAO-12 , oj oj oj vilken kraft i skallen DAO-12 Vilket vapen är nu det? snipern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 DAO-12 Vilket vapen är nu det? snipern? Det är anti tank shotgun . Lirade nyss lite sniper på mashturr city (hur det nu stavas) och jag tar 2 st mecs som sitter där bak i helin med snipern . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Det är anti tank shotgun . Lirade nyss lite sniper på mashturr city (hur det nu stavas) och jag tar 2 st mecs som sitter där bak i helin med snipern . Jaha haha det är ju det vapnet jag har låst upp*jag är glömsk med namnen* Nästa jag ska låsa upp är lugnt snipern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Gurgel och Elander har ni lust att spela lite? Rankat såklart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tycker g36c är lite cp att sikta med. Men det är askul att döda med defibrilliatorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Inatt tänkte ja dra upp min stuntserver.. Jag och några till tänkte göra en stuntfilm så om ni vill va mä så kan ni ju pma mig eller adda mig på msn.. Det är vissa saker jag måste hjälpa er med för att de ska kunna funka laggfritt.. Vi tänkte försöka bli så många som möjligt så det är bara att fråga.. Oseriösa kickas/bannas omedelbart så de är ingen mening ni kommer in och förstör.. Vi tänkte börja vid 1 inatt.. det beror på att ja ska bort vid 7 och kommer tillbaka vid 12-1. Min msn är Jiwer_89@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jaha haha det är ju det vapnet jag har låst upp*jag är glömsk med namnen* Nästa jag ska låsa upp är lugnt snipern! SNÄLLA lås INTE upp snipern!! DEN SUGER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 SNÄLLA lås INTE upp snipern!! DEN SUGER!! Men den verkar så jävla mäktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Men den verkar så jävla mäktig! Den är väll bättre om man inte gillar svd:n och vad nu kines vapnet heter. Med usas sniper har bättre träffsäkerhet fast den upplåsbara kan iof penetrera heli glas väggar m.m. Om man kan träffa med sniper så lås upp den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur bra tycker ni att Battlefield 2 är? En skala från 1 till 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Var: 10 Är nu: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Var: 10 Är nu: 3 Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Hur bra är din data , när du spelar battlefield 2 Min e JME Value (3.0 GHz) 512 MBDDR-2 nVidia GeForce 6200 TurboCache 256 mb hoppas det här inte e offtopic :"> Redigerad 11 september, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur bra är din data , när du spelar battlefield 2 Min e JME Value (3.0 GHz) 512 MBDDR-2 nVidia GeForce 6200 TurboCache 256 mb hoppas det här inte e offtopic :"> Jag har: ngt här 64 3200+ 939 1024mb ram minne ATI Radeon 9600 xt -- men datorn är skit för jag har loop problemet så spelar på det som det var en dator med 1400+ 248mb ram och jaa.....ett ATI radeon 9600xt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 512mb minne till Bf2 suger rejält. Hela skiten blir ostabil (som jag upptäckt på min dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 512MB minne överhuvudtaget suger rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts