xPisc Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hur ska man bära sig åt för att döda någon från ett plan igentligen?? Du skjuter på en fiende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Spelade BF2 för första gången i helgen Riktigt kul vad det, dock tror jag att system kraven kan vara lite för mkt för min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Spelade BF2 för första gången i helgen Riktigt kul vad det, dock tror jag att system kraven kan vara lite för mkt för min dator Det är ju ett fruktansvärt kul lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det är ju ett fruktansvärt kul lir! Så tidig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Så tidig! Kan det bli försent för någon att gilla ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kan det bli försent för någon att gilla ett spel? PWNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Kan det bli försent för någon att gilla ett spel? Jag menade att han var sent ute att köpa bf2 och säga att det är kul. Förresten är det inte kul utan det äger skit mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag menade att han var sent ute att köpa bf2 och säga att det är kul. Förresten är det inte kul utan det äger skit mycket! Så bara för att man inte köper det direkt så är man sen med att säga att det är ett roligt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Så bara för att man inte köper det direkt så är man sen med att säga att det är ett roligt spel? Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nu kan vi ta de lite lugnt. tommy killer > Jag har inte haft en dator som klarat BF2 förräns nu. Därför var jag sen med att köpa och tycka att det är kul... Jag tycker inte där är nåt fel i det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nu kan vi ta de lite lugnt. tommy killer > Jag har inte haft en dator som klarat BF2 förräns nu. Därför var jag sen med att köpa och tycka att det är kul... Jag tycker inte där är nåt fel i det iaf. Ok, men testade du inte demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ok, men testade du inte demot? Men IQ. Han sa ju att hans dator var för slö förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Men IQ. Han sa ju att hans dator var för slö förut. Fniss. ^.^ Ägd x2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 .tommy killer > Bra att du läser inläggen helt och kan allt. Så bra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 .tommy killer > Bra att du läser inläggen helt och kan allt. Så bra så. Ja, jag vet att jag är duktig. Och nästa gång försök göra din fina lilla diss lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ja, jag vet att jag är duktig. Och nästa gång försök göra din fina lilla diss lite bättre. Lägg ner, det är Du som behöver läsa vad folk skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ja, jag vet att jag är duktig. Och nästa gång försök göra din fina lilla diss lite bättre. Okej. Det var inte meningen att vara en diss men jag skriver så här då: Kan du inte läsa inläggen helt i fortsättningen? Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 :'( OK OK! Ontopic nu va?? Hmm. jag har 2300 global poäng och har låst upp 1 vapen...måste jag få ihop 10000 poäng för att kunna låsa upp ett till!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 :'( OK OK! Ontopic nu va?? Hmm. jag har 2300 global poäng och har låst upp 1 vapen...måste jag få ihop 10000 poäng för att kunna låsa upp ett till!? 10,500 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 10,500 tror jag det var. MAMMA! SÅ JÄKLA LÄNGE FÖR 1 SKETET VAPEN!?!?!?!?!?! Förlåt för stora bokstäver,men fyfan vad länge för 1 vapen!? om du sa rätt då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts