Bosse Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Längtar tills datorn kommer, borde ha den inom minst en månad (specs)! Ska köpa till 512 MB DDR2- minne också, bara för att kunna köra max på precis allt och kanske göra er avundsjuka ( ). Jag kör högsta i allt utom Anit-Aliasing. Nvidia spel u know... Edit: Utan lagg då of course Jag kör 1280*960... Redigerad 22 augusti, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Längtar tills datorn kommer, borde ha den inom minst en månad (specs)! Ska köpa till 512 MB DDR2- minne också, bara för att kunna köra max på precis allt och kanske göra er avundsjuka ( ). Jag får nästan exakt samma dator om en månad jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Längtar tills datorn kommer, borde ha den inom minst en månad (specs)! Ska köpa till 512 MB DDR2- minne också, bara för att kunna köra max på precis allt och kanske göra er avundsjuka ( ). Hur fick du reda på dina Pavilion spec? Har också en pavlion fast en äldre versiion och vill köpa till 512 MB DDR, fast det står inte vilken tillverkare och vilken sorts DDR det är. Så vart kan man få tag på den infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Jag har inte fått den än. För att få systeminfo: Start > Kör > msinfo32 Redigerad 22 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nån svensk server uppe eller (vill spela med nån svensk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nån svensk server uppe eller (vill spela med nån svensk) BBB har nån server uppe och datorbutiken. Den vet jag ej mer servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 One.se är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Yay! Har nu köpt Battlefield 2 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Yay! Har nu köpt Battlefield 2 jag med Grattis till ditt köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Grattis till ditt köp Tackar tackar.. Spelar dock inte det förrens jag fått min laptop, vilket jag förhoppningsvis får imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tackar tackar.. Spelar dock inte det förrens jag fått min laptop, vilket jag förhoppningsvis får imorgon T.e.x. kommer inte kunna göra något annat före du fått just den utmärkelsen eller just det bandet, få sömnproblem, bli beroende och få abstinensproblem om du är borta ett längre tag. Borde inte det här stå på fodralet? Men men bra köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 T.e.x. kommer inte kunna göra något annat före du fått just den utmärkelsen eller just det bandet, få sömnproblem, bli beroende och få abstinensproblem om du är borta ett längre tag. Borde inte det här stå på fodralet? Men men bra köp Haha.. Brukar inte fastna vid spel så.. Som tur är Förutom GTA-spelen.. Dom måste man ju bara spela tills man har varvat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Haha.. Brukar inte fastna vid spel så.. Som tur är Förutom GTA-spelen.. Dom måste man ju bara spela tills man har varvat dom Det säger du nu, men vänta bara Redigerad 25 augusti, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nån som vet hur man uppdaterar Punkbuster?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nån som vet hur man uppdaterar Punkbuster?? Sök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Första filmen på SF! http://nyc.content.filecloud.com/dl/u/4663...ootage_evar.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Är det billigaste 449kr (CDON) man hittar på nätet? Jag har hittat några för 399kr men då är frakten svindyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Första filmen på SF! http://nyc.content.filecloud.com/dl/u/4663...ootage_evar.rar Forbidden You don't have permission to access to this document on this server. You are not allowed to download this file Apache/2.0.52 (Debian GNU/Linux) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Test denna adress istället Edit: Jobbig film nu längtar jag ännu mer . Redigerad 28 augusti, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hur ska man bära sig åt för att döda någon från ett plan igentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts