Ceone Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad ska man göra för att låsa upp vapen?? Jag vill jättegärna låsa upp M95:an (Sniper-vapnet) men vet inte hur... :'( (Jag har 1100 poäng, och köpte spelet för två dar sen) .nå 1000poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad ska man göra för att låsa upp vapen?? Jag vill jättegärna låsa upp M95:an (Sniper-vapnet) men vet inte hur... :'( (Jag har 1100 poäng, och köpte spelet för två dar sen) Om du har 1100 global points så restarta spelet och spela lite så blir du nog lance corporal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om du har 1100 global points så restarta spelet och spela lite så blir du nog lance corporal. Tack! Det funkade!! (btw, jag var redan lace corporal) Men får man ett nytt vapen vid varje tusen poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tack! Det funkade!! (btw, jag var redan lace corporal) Men får man ett nytt vapen vid varje tusen poäng? Nej vid varje rank. Kolla här så ser du hur mkt poeng som behövs för varje rank och vid vilka ranker man kan låsa upp vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Nej vid varje rank. Kolla här så ser du hur mkt poeng som behövs för varje rank och vid vilka ranker man kan låsa upp vapen. Tack! Edit: WOW!!! Undrar om någon har blivit Sergant Major än? (250.000) Jag har bara sett Staff Sergant (55.000) 1. Har nån sett spelare med högre poäng än 67.000 ? Om ni har det, hur många poäng hade dom då? 2. Vilket vapen är det "bästa" att låsa upp först? Redigerad 20 augusti, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tack! Edit: WOW!!! Undrar om någon har blivit Sergant Major än? (250.000) Jag har bara sett Staff Sergant (55.000) 1. Har nån sett spelare med högre poäng än 67.000 ? Om ni har det, hur många poäng hade dom då? 2. Vilket vapen är det "bästa" att låsa upp först? Titta på nån tracker där finns det några som är nog staff saergant. Vilken kit andvänder du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Titta på nån tracker där finns det några som är nog staff saergant. Vilken kit andvänder du mest? Sniper eller Special Forces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sniper eller Special Forces. Hmm då skulle jag välja att låsa upp Spec ops vapnet först och sedan Sniper vapnet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tjo på er! Nu har jag inte läst igenom 40 sidor om BF2 så inga kvicka svar om de. Har även sökt och det hjälpte inte mig! Till saken: Mitt BF2 stängs ner. Ni vet, när man ska starta de så byter den upplösning. Mitt hinner precis byta och byta tebax sen händer de inge o ja sitter i windows igen... Jag har tagit tillbaka hertzen genom att återställa till defaults, jag har lagt till detta: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 960 . Han jag köpte datorn av (köpte den i förrgår) har spelat BF2 på den utan problem. Med samma drivrutiner osv. Vad kan felet vara? Vill ju spela BF2, tidernas spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tjo på er! Nu har jag inte läst igenom 40 sidor om BF2 så inga kvicka svar om de. Har även sökt och det hjälpte inte mig! Till saken: Mitt BF2 stängs ner. Ni vet, när man ska starta de så byter den upplösning. Mitt hinner precis byta och byta tebax sen händer de inge o ja sitter i windows igen... Jag har tagit tillbaka hertzen genom att återställa till defaults, jag har lagt till detta: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 960 . Han jag köpte datorn av (köpte den i förrgår) har spelat BF2 på den utan problem. Med samma drivrutiner osv. Vad kan felet vara? Vill ju spela BF2, tidernas spel Testa att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tjo på er! Nu har jag inte läst igenom 40 sidor om BF2 så inga kvicka svar om de. Har även sökt och det hjälpte inte mig! Till saken: Mitt BF2 stängs ner. Ni vet, när man ska starta de så byter den upplösning. Mitt hinner precis byta och byta tebax sen händer de inge o ja sitter i windows igen... Jag har tagit tillbaka hertzen genom att återställa till defaults, jag har lagt till detta: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 960 . Han jag köpte datorn av (köpte den i förrgår) har spelat BF2 på den utan problem. Med samma drivrutiner osv. Vad kan felet vara? Vill ju spela BF2, tidernas spel Vad är det för grafikkort? Om det är ett GeForce 4 körde nog datorn f.d ägare med hacks, som gjorde att det gick att spela (BF2 stödjer egentligen inte GF4). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Weener> Har jag oxå gjort. Missa att skriva de... Jacker> X800XT. Har läst det med fixen oxå... Redigerad 21 augusti, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har du laddat ned ATi's allra senaste drivrutiner? Dom släpptes igår om jag inte missminner mig. Läste även att det ska fixa lite av dom problem ATi ägare hade med BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Har du laddat ned ATi's allra senaste drivrutiner? Dom släpptes igår om jag inte missminner mig. Läste även att det ska fixa lite av dom problem ATi ägare hade med BF2. Åhå. Då ska de tankas och testas! Tänkte ju klart att datorn är ju ny ( för mig då.. ) och han installera de ja behövde me drivisar osv. Btw, de va den 17e dom släpptes. tankar nu.. Edit: Funkar inte nu heller! :@ Blir ju galen på detta nu asså! Redigerad 21 augusti, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Fungerar nu. Avinstallerade en onödig brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kom på en grej nu med mitt problem. Det kanske är att jag kör Windows Media? Aja, formaterar om en stund och kör med mitt XP istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Där har (hade) du felet! BF2 funkar nämligen bara på WinXP enligt systemkraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Där har (hade) du felet! BF2 funkar nämligen bara på WinXP enligt systemkraven. Åhå på så sätt! Då ska de installeras me ett smile på läpparna EDIT: Ja oja! De funkar!!! Och snyggt är de! Fyfasen Redigerad 22 augusti, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hur mycket poäng har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Längtar tills datorn kommer, borde ha den inom minst en månad (specs)! Ska köpa till 512 MB DDR2- minne också, bara för att kunna köra max på precis allt och kanske göra er avundsjuka ( ). Redigerad 22 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts