Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Nej vid varje rank.

Kolla här så ser du hur mkt poeng som behövs för varje rank och vid vilka ranker man kan låsa upp vapen.

Tack! -_-

Edit: WOW!!!

Undrar om någon har blivit Sergant Major än? (250.000)

Jag har bara sett Staff Sergant (55.000)

1. Har nån sett spelare med högre poäng än 67.000 ?

Om ni har det, hur många poäng hade dom då?

2. Vilket vapen är det "bästa" att låsa upp först?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! -_-

Edit: WOW!!!

Undrar om någon har blivit Sergant Major än? (250.000)

Jag har bara sett Staff Sergant (55.000)

1. Har nån sett spelare med högre poäng än 67.000 ?

Om ni har det, hur många poäng hade dom då?

2. Vilket vapen är det "bästa" att låsa upp först?

Titta på nån tracker där finns det några som är nog staff saergant.

Vilken kit andvänder du mest?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo på er!

Nu har jag inte läst igenom 40 sidor om BF2 så inga kvicka svar om de. Har även sökt och det hjälpte inte mig!

Till saken:

Mitt BF2 stängs ner. Ni vet, när man ska starta de så byter den upplösning. Mitt hinner precis byta och byta tebax sen händer de inge o ja sitter i windows igen...

Jag har tagit tillbaka hertzen genom att återställa till defaults, jag har lagt till detta:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 960 .

Han jag köpte datorn av (köpte den i förrgår) har spelat BF2 på den utan problem. Med samma drivrutiner osv.

Vad kan felet vara? Vill ju spela BF2, tidernas spel >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo på er!

Nu har jag inte läst igenom 40 sidor om BF2 så inga kvicka svar om de. Har även sökt och det hjälpte inte mig!

Till saken:

Mitt BF2 stängs ner. Ni vet, när man ska starta de så byter den upplösning. Mitt hinner precis byta och byta tebax sen händer de inge o ja sitter i windows igen...

Jag har tagit tillbaka hertzen genom att återställa till defaults, jag har lagt till detta:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 960 .

Han jag köpte datorn av (köpte den i förrgår) har spelat BF2 på den utan problem. Med samma drivrutiner osv.

Vad kan felet vara? Vill ju spela BF2, tidernas spel >_<

Testa att installera om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo på er!

Nu har jag inte läst igenom 40 sidor om BF2 så inga kvicka svar om de. Har även sökt och det hjälpte inte mig!

Till saken:

Mitt BF2 stängs ner. Ni vet, när man ska starta de så byter den upplösning. Mitt hinner precis byta och byta tebax sen händer de inge o ja sitter i windows igen...

Jag har tagit tillbaka hertzen genom att återställa till defaults, jag har lagt till detta:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 960 .

Han jag köpte datorn av (köpte den i förrgår) har spelat BF2 på den utan problem. Med samma drivrutiner osv.

Vad kan felet vara? Vill ju spela BF2, tidernas spel >_<

Vad är det för grafikkort? Om det är ett GeForce 4 körde nog datorn f.d ägare med hacks, som gjorde att det gick att spela (BF2 stödjer egentligen inte GF4).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du laddat ned ATi's allra senaste drivrutiner? Dom släpptes igår om jag inte missminner mig. Läste även att det ska fixa lite av dom problem ATi ägare hade med BF2.

Åhå. Då ska de tankas och testas! Tänkte ju klart att datorn är ju ny ( för mig då.. ) och han installera de ja behövde me drivisar osv.

Btw, de va den 17e dom släpptes. tankar nu..

Edit: Funkar inte nu heller! :@ Blir ju galen på detta nu asså!

Redigerad av Bosse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...