Kung_Jiwer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Sorry då!!! Men kan ingen hjälpa mig? Har provat punkbuster men det funkar inte. Jag blir blockad och det står BLOCKED O/S privileges : 50b. Nån som förstår sig på det??? Asså gör såhär.. Installera om hela bf2.. sen tankar du ner denhär Patch funkar inte de så ha ja ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Asså gör såhär.. Installera om hela bf2.. sen tankar du ner denhär Patch funkar inte de så ha ja ingen aning Har redan provat det Ska maila eagames Har fixxat skiten men nu står det no packet flow istället men jag kan spela längre Redigerad 19 augusti, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Har redan provat det Ska maila eagames Har fixxat skiten men nu står det no packet flow istället men jag kan spela längre Man måste vara admin på datorn. Hade okså det problemet förut. Om du redan är lokal admin så vette fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Man måste vara admin på datorn. Hade okså det problemet förut. Om du redan är lokal admin så vette fan. Va??? Vad menar du? Kan du förklara lite bättre? Har sån lust att spela Redigerad 19 augusti, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Va??? Vad menar du? Kan du förklara lite bättre? Har sån lust att spela Han menar nog att du måste vara admin på datorn eller ha adminrättigheter på ditt datorkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Han menar nog att du måste vara admin på datorn eller ha adminrättigheter på ditt datorkonto. Men hur skaffar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Men hur skaffar jag det? Va ? asså kolla på användarkontorna på datorn och kolla om du har admin rättigheter på datorn. Om du har det så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Va ? asså kolla på användarkontorna på datorn och kolla om du har admin rättigheter på datorn. Om du har det så vet jag inte. Men man ska klicka på kör som... därinne ska man skriva lösenord och det har jag inget men jag kunde spela 10 min tidigare idag!!! Ska prova stänga av virusprogrammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vilka inställningar tror ni jag kommer kunna köra på? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ndpost&p=535442 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vilka inställningar tror ni jag kommer kunna köra på? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ndpost&p=535442 Max på allt. No doubt. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vilka inställningar tror ni jag kommer kunna köra på? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ndpost&p=535442 Vad kostar det nya geforce kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vilka inställningar tror ni jag kommer kunna köra på? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ndpost&p=535442 Jag har också HP Pavlion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag har också HP Pavlion. On-topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad kostar det nya geforce kortet? Minst 5000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad kostar det nya geforce kortet? Jag tyckte jag såg det för 4800 när jag skulle lira bf2 som inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 On-topic? Vadå on-topic. Bara ville säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vadå on-topic. Bara ville säga det. Det spelar väl ingen roll fattar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag tyckte jag såg det för 4800 när jag skulle lira bf2 som inte fungerar. Va? Såg du det när du starta spelet, eller vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Va? Såg du det när du starta spelet, eller vad menas? Nej när jag gick in på en server såg jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad ska man göra för att låsa upp vapen?? Jag vill jättegärna låsa upp M95:an (Sniper-vapnet) men vet inte hur... :'( (Jag har 1100 poäng, och köpte spelet för två dar sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts