Elander Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 ... För dig, ja. Ja! kanske för fler med, så vi kan inte göra den 2.00 på natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja! kanske för fler med, så vi kan inte göra den 2.00 på natten! Jooo för vi börjar om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jooo för vi börjar om en vecka Så onödigt. vi ska göra den idag vid 16.00 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Årets största fuskare!!! http://paradroid.net/bf2stats/bf2stats.cgi?pid=43764592 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Årets största fuskare!!! http://paradroid.net/bf2stats/bf2stats.cgi?pid=43764592 Jag tror det är hackers som ändrat statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 PÅ min nya pc som jag får snart så kommer jag ha AMD 64 3000+ Geforce 6600gt och 1024mb ram. Vad kommer jag kunna köra på för inställningar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 PÅ min nya pc som jag får snart så kommer jag ha AMD 64 3000+ Geforce 6600gt och 1024mb ram. Vad kommer jag kunna köra på för inställningar då? Medium, troligtvis. BF2 är skabbigt krävande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag fick rätt på min server Någon som vet vad man ska skriva i Admin consolen för att få friendlyfire ON?? För jag och Kung_Jiwer ska göra STUNTFILM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 PÅ min nya pc som jag får snart så kommer jag ha AMD 64 3000+ Geforce 6600gt och 1024mb ram. Vad kommer jag kunna köra på för inställningar då? Medium tror jag att du kan ha. jag ska köap nästan samma sak förutom att jag ska köpa en 3500+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 (redigerad) Har "äntligen" köpt spelet. Finns det några bra servrar, eller kanske t.o.m GTA Sajten-sponsrade servrar? (Med tanke på att der finns Bredbandsbolaget-servrar...) Redigerad 17 augusti, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 GTAsajten's BF2- servrar. Något som inte stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 När jag ska spela på en server står det att jag måste installera originalversionen av bf2, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 När jag ska spela på en server står det att jag måste installera originalversionen av bf2, vad ska jag göra? Köpa spelet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Köpa spelet? Har köpt det ju!!! KOm in på en server men sen gick det ur sig efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Håller på att installera patch nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vafan blir kickad från alla servrar för att det står blocked O/S nånting vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men, för-i-helvete!! Tryck på "EDIT" ovanför dina inlägg istället för att posta tre ggr i rad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men, för-i-helvete!! Tryck på "EDIT" ovanför dina inlägg istället för att posta tre ggr i rad! Men snälla Vet du vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men snälla Vet du vad jag ska göra? Vet? Han vet att man inte ska spamma (även om du inte räknar det som spam edita inläggen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Vet? Han vet att man inte ska spamma (även om du inte räknar det som spam edita inläggen) Sorry då!!! Men kan ingen hjälpa mig? Har provat punkbuster men det funkar inte. Jag blir blockad och det står BLOCKED O/S privileges : 50b. Nån som förstår sig på det? Redigerad 18 augusti, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts