Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Åhh.... :P

Jag har försökte innan att fixa en testserver men jag vet inte hur man gör så att det inte blir en dedicated (?) ;)

För det blev bara för nätverket.

så hur gör jag isåfall så det blir på internet?

Testar du starta med något server program eller något ? isf borde det ju bli dedicated?

OCh så måste du ha öppnade portar i brandväggen för att vi ska kunna connecta. Försöker du starta på den datorn du ska spela på eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testar du starta med något server program eller något ? isf borde det ju bli dedicated?

OCh så måste du ha öppnade portar i brandväggen för att vi ska kunna connecta. Försöker du starta på den datorn du ska spela på eller?

Det man hittar i BF2 mappen. serverlaunch tror jag det heter. har jag fixat,står i BF2 manualen. ja på den datorn jag spelar på,något fel med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj aj aj...

Jag kan inte få rätt på servern,jag försökte igår.

sen så bad jag Kung_Jiwer (tror jag :) ) och han kunde inte få rätt på det heller.

Såååå.....

kan alla vara inne på msn 19.30?

OM det är någon som kan göra en fungerande 16 players server så adda mig på msn: Pomaper@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är spelet värt att köpa?

Ja självklart om din dator klarar det är det värt att köpa!!

Ang servern så testade jag igår och fick uppp den och allt men felet var bara att man inte kunde connecta. Man såg servern på serverbrowsern och jag hade ingen brandvägg på :) . Jag kjan testa ett sista försök att avinstalera alla virusprogram jag har på den datorn det har funkat förut (om jag nu har kvar några som jag tror inte jag har men).

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacka Noken/Sudden som lånar ut servern :o

Inga Problem att låna ut serven. Men se dom 2 filmerna vi gjort. ;)

Uppföljaren till the biggest and the best är gjord nu och här har ni länkarna till både Stuntfilmen och våran lilla bonusfilm

Ya Rayah

http://files.filefront.com/Ya_Rayah/;4036964;;/fileinfo.html

Battlefield Double Dash!! Trailer

http://files.filefront.com/Battlefield_Dou...;/fileinfo.html

Bild

http://img228.imageshack.us/img228/9048/snoken0ah.png

Synd att det blev sådan kort tid idag medn vi fortsätter att stunta.

Redigerad av Sudden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, så trött på att vad BF2 heter.. Här längtar man asmycket, läser alla bra recensioner om spelet och allt, så när jag väl får det idag accepterar inte spelet Nvidia Geforce MX serien.. Men då till min fråga, går det inte att lura spelet på något sätt? Vill ju spela och ja, kortet funkar ju till andra spel.. Första spelet jag råkar på som det inte är kompatibelt till.. Lite dåligt tycker jag.. Vet många som sitter med MXkort..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, så trött på att vad BF2 heter.. Här längtar man asmycket, läser alla bra recensioner om spelet och allt, så när jag väl får det idag accepterar inte spelet Nvidia Geforce MX serien.. Men då till min fråga, går det inte att lura spelet på något sätt? Vill ju spela och ja, kortet funkar ju till andra spel.. Första spelet jag råkar på som det inte är kompatibelt till.. Lite dåligt tycker jag.. Vet många som sitter med MXkort..

Det ska finnas ett fulhack för Geforce 4 serien men jag vet dock ej om den fungerar med MX serien. Länken till fulhacket

Själv har jag också ett MX kort men jag försöker hålla ut tills vi får ny dator i september. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...