Gurgel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Åhh.... Jag har försökte innan att fixa en testserver men jag vet inte hur man gör så att det inte blir en dedicated (?) För det blev bara för nätverket. så hur gör jag isåfall så det blir på internet? Testar du starta med något server program eller något ? isf borde det ju bli dedicated? OCh så måste du ha öppnade portar i brandväggen för att vi ska kunna connecta. Försöker du starta på den datorn du ska spela på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur uppdaterar man? Ubar! 7 kills i en runda med pistolen+50 overall pistol kills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Testar du starta med något server program eller något ? isf borde det ju bli dedicated? OCh så måste du ha öppnade portar i brandväggen för att vi ska kunna connecta. Försöker du starta på den datorn du ska spela på eller? Det man hittar i BF2 mappen. serverlaunch tror jag det heter. har jag fixat,står i BF2 manualen. ja på den datorn jag spelar på,något fel med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det man hittar i BF2 mappen. serverlaunch tror jag det heter. har jag fixat,står i BF2 manualen. ja på den datorn jag spelar på,något fel med det??? Okey då borde det ju funka.. O nej inget fel med det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Aj aj aj... Jag kan inte få rätt på servern,jag försökte igår. sen så bad jag Kung_Jiwer (tror jag ) och han kunde inte få rätt på det heller. Såååå..... kan alla vara inne på msn 19.30? OM det är någon som kan göra en fungerande 16 players server så adda mig på msn: Pomaper@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är spelet värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Är spelet värt att köpa? Ja självklart om din dator klarar det är det värt att köpa!! Ang servern så testade jag igår och fick uppp den och allt men felet var bara att man inte kunde connecta. Man såg servern på serverbrowsern och jag hade ingen brandvägg på . Jag kjan testa ett sista försök att avinstalera alla virusprogram jag har på den datorn det har funkat förut (om jag nu har kvar några som jag tror inte jag har men). Redigerad 14 augusti, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Battlfield 2 Double Dash! http://files.filefront.com/Battlefield_Dou...;/fileinfo.html Och jag har fixat server ikväll så vi kan lira Redigerad 14 augusti, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Battlfield 2 Double Dash! http://files.filefront.com/Battlefield_Dou...;/fileinfo.html Och jag har fixat server ikväll så vi kan lira Hahahahaha! Den filmen va cool (:!!! Men kul att du kunde fixa en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Krax har lånat server. puss puss på dig för du fixade det. Vi har tänkt att vi ska göra en seriös BF2 film när vi spelat klart... Vi har VOIP på. ALLA SOM SKA VARA MED ADDA MIN MSN!. Pomaper@hotmail.com Redigerad 14 augusti, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Krax har lånat server. puss puss på dig för du fixade det. Vi har tänkt att vi ska göra en seriös BF2 film när vi spelat klart... mer info kommer Tacka Noken/Sudden som lånar ut servern (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Server uppe!.. ip: 81.227.184.64 In fort bitches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Tacka Noken/Sudden som lånar ut servern Inga Problem att låna ut serven. Men se dom 2 filmerna vi gjort. Uppföljaren till the biggest and the best är gjord nu och här har ni länkarna till både Stuntfilmen och våran lilla bonusfilm Ya Rayah http://files.filefront.com/Ya_Rayah/;4036964;;/fileinfo.html Battlefield Double Dash!! Trailer http://files.filefront.com/Battlefield_Dou...;/fileinfo.html Bild http://img228.imageshack.us/img228/9048/snoken0ah.png Synd att det blev sådan kort tid idag medn vi fortsätter att stunta. Redigerad 14 augusti, 2005 av Sudden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur mycket minne tycker ni räcker med att spela bf2 med 64spelare? (har 512 och ska inskaffa lite ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 1 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jo vi körde ju lite ikväll.. Å de va kul Vi blev inte så många men.. Vi tänkte försöka planera att försöka göra en bf2 film imorn istället Blev inget ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Usch, så trött på att vad BF2 heter.. Här längtar man asmycket, läser alla bra recensioner om spelet och allt, så när jag väl får det idag accepterar inte spelet Nvidia Geforce MX serien.. Men då till min fråga, går det inte att lura spelet på något sätt? Vill ju spela och ja, kortet funkar ju till andra spel.. Första spelet jag råkar på som det inte är kompatibelt till.. Lite dåligt tycker jag.. Vet många som sitter med MXkort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Usch, så trött på att vad BF2 heter.. Här längtar man asmycket, läser alla bra recensioner om spelet och allt, så när jag väl får det idag accepterar inte spelet Nvidia Geforce MX serien.. Men då till min fråga, går det inte att lura spelet på något sätt? Vill ju spela och ja, kortet funkar ju till andra spel.. Första spelet jag råkar på som det inte är kompatibelt till.. Lite dåligt tycker jag.. Vet många som sitter med MXkort.. Det ska finnas ett fulhack för Geforce 4 serien men jag vet dock ej om den fungerar med MX serien. Länken till fulhacket Själv har jag också ett MX kort men jag försöker hålla ut tills vi får ny dator i september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jo vi körde ju lite ikväll.. Å de va kul Vi blev inte så många men.. Vi tänkte försöka planera att försöka göra en bf2 film imorn istället Blev inget ikväll Närdå????? Skola imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Närdå????? Skola imorgon ... För dig, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts