Ceone Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Snälla kan ingen göra en bana där man slåss i USA? Ingen utav banorna i BF2 utspelar sig i USA och det hade vart gött om man kunde få kriga där... Varför inte göra en själv? Dessutom är det rätt svårt när det inte finns några såkallad "amerikanska hus" alla hus och byggnader är i kineskiska och mellanöstern stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Behöver hjälp! Varje gång jag försköker komma in på en server så händer det här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Behöver hjälp! Varje gång jag försköker komma in på en server så händer det här: Jag hade samma problem en det löste sig till slut, men istället kom en ny bugg fram. Jag fick inte några medaljer. Avinstallerde om bf2 ,uppdaterade det sen gick det bra. PB brukar f......a upp spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Behöver hjälp! Varje gång jag försköker komma in på en server så händer det här: Testa att uppdatera Punkbuster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Grymt nöjd http://img271.imageshack.us/img271/3018/woot7nh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Grymt nöjd http://img271.imageshack.us/img271/3018/woot7nh.jpg Ni hade en mycket bra commander, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finns det 16 pers här på gtasajten som lirar BF2? för isåfall skulle man någon gång kunna lira 8vs8 om någon skulle vilja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finns det 16 pers här på gtasajten som lirar BF2? för isåfall skulle man någon gång kunna lira 8vs8 om någon skulle vilja Det finns säkert fler! Hoppas jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det finns säkert fler! Hoppas jag iallafall. Men någon som vill lira med mig nu? adda mig på msn isåfall: Pomaper@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finns det 16 pers här på gtasajten som lirar BF2? för isåfall skulle man någon gång kunna lira 8vs8 om någon skulle vilja Ja kan va mä Om vi skulle försöka få så många som möjligt till ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finns det 16 pers här på gtasajten som lirar BF2? för isåfall skulle man någon gång kunna lira 8vs8 om någon skulle vilja Jag skulle kunna hänga på. Stadsbanor only såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finns det 16 pers här på gtasajten som lirar BF2? för isåfall skulle man någon gång kunna lira 8vs8 om någon skulle vilja Im in.. men bara stadsbanor isf ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) ÄNDRING! Det får bli imorgon, MEN ALLA SOM KAN!!!! men skicka mig ett pm om ni kan vara med imorgon klockan 20.00 Redigerad 13 augusti, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 ÄNDRING! Det får bli imorgon, MEN ALLA SOM KAN!!!! men skicka mig ett pm om ni kan vara med imorgon klockan 20.00 *säga till* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) *säga till* Va? PMa mig om ni kan så jag vet hur många som blir med. följande som ska vara med imorgon,klockan 20.00: Elander*jag* Gurgel Panimala Krax Kung_Jiwer __________skicka PM om det är fler som vill vara med Redigerad 13 augusti, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Föresten server fixar du det då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Föresten server fixar du det då eller ? Åhh.... Jag har försökte innan att fixa en testserver men jag vet inte hur man gör så att det inte blir en dedicated (?) För det blev bara för nätverket. så hur gör jag isåfall så det blir på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fick min veteran pistol badge idag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Testa att uppdatera Punkbuster. Hur uppdaterar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ni hade en mycket bra commander, HAHA! Aa kan man verkligen säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts