xPisc Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det verkliga livet kan inte avnjutas med datorspelande, testa att leva i verkligheten en minut eller två, försök njuta lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det är de som är problemet just nu! Gåre' bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 *Hjälper grabbarna med prick-skytte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det verkliga livet kan inte avnjutas med datorspelande, testa att leva i verkligheten en minut eller två, försök njuta lite också. Jag skämtade bara fattar du väl? Men jag blir sur att rankingen inte förändras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hmm någon som vet varför jag inte kan ta screen shots ? Eller jo jag kan ta med screen shotet sparas inte det skapas bara en png fil som det inte är något i dvs 0kb fil. Btw han måste ha brutit armarna eller något efter jag upplivade han Hans armar e bakochfram. Såg jävligt roligt ut när han skjöt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag skämtade bara fattar du väl? Men jag blir sur att rankingen inte förändras Här var man ilsk, skriv nått inlägg på din bf2map sida istället för att ta ut din ilska på oss andra, dumb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kan man spela Singelplayer i BF2?.. Kommer det till PS2? , jag är desperat, för att min dator.. suger. Min dammsugare också. Å.. är det nån som har en liiiten demoskiva till BF2 över?.. å skicka till mig? PMa eller MSN, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 BF: MC kommer till någon konsoll. Ja, man kan spela singleplayer i BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 BF: MC kommer till någon konsoll. Ja, man kan spela singleplayer i BF2. Ja . Jag måste beställa BF2: MC till PS2. Ingen som har demoskiva till PC?. 4de kvartalet?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm skickade iväg ett mail till EA och frågade varför min ping hoppar även fast jag har uppdaterat allt och inte har massor av bakgrundsprogram som drar bandbredd. De fick även ett textdokument av min dxdiag-information. Hoppas jag får ett vettigt svar. Annars är BF2 riktigt sköjj, även fast jag bara kan lira SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hmm skickade iväg ett mail till EA och frågade varför min ping hoppar även fast jag har uppdaterat allt och inte har massor av bakgrundsprogram som drar bandbredd. De fick även ett textdokument av min dxdiag-information. Hoppas jag får ett vettigt svar. Annars är BF2 riktigt sköjj, även fast jag bara kan lira SP. Har du testat att byta ut ditt modem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja . Jag måste beställa BF2: MC till PS2. Ingen som har demoskiva till PC?. 4de kvartalet?.. Bara så du vet så har det inget med bf2 2 att göra det heter bara bf mc . Och tanka demot från fragzone eller nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Bara så du vet så har det inget med bf2 2 att göra det heter bara bf mc . Och tanka demot från fragzone eller nått ? Inte? Spel»PlayStation 2»Action»Kommande»B Battlefield 2 - Modern Combat [4:e kvartalet 2005] 499 kr //Webhallen.com Redigerad 24 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Inte? Spel»PlayStation 2»Action»Kommande»B Battlefield 2 - Modern Combat [4:e kvartalet 2005] 499 kr //Webhallen.com JO det hette vist så :"> . Det hette inte så förut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 JO det hette vist så:"> . Det hette inte så förut iaf. Hähä , iaf.. Jag har 500 kbs internet, tog 13 timmar å ladda ner Finding Nemo . Å datorn som klarar av BF spel får man inte tanka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ser för jävla skoj ut. Måste fixa det nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Men battlefield 2 modern combat är ju det som ska komma till Xbox 360 och Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Men battlefield 2 modern combat är ju det som ska komma till Xbox 360 och Ps3 På webhallen står det att det kommer till PS2..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) På webhallen står det att det kommer till PS2..? Ettan ja som heter "Battlefield modern combat" Som kommer till ps2 & xbox Edit: Du har rätt. Men det ska ju inte heta "battlefield 2" för ettan har inte funnits till konsollerna Edit 2 : Kolla på detta ska köpa det direkt! Redigerad 24 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Ettan ja som heter "Battlefield modern combat" Som kommer till ps2 & xbox Edit: Du har rätt. Men det ska ju inte heta "battlefield 2" för ettan har inte funnits till konsollerna Edit 2 : Kolla på detta ska köpa det direkt! Heter det Battlefield 2 - Modern Combat eller Battlefield - Modern Combat? Webhallen säger Battlefield 2 - Modern Combat men på fordalet ser man ingen 2:a...;Bild Edit: Attans du editade; Nu vart allt konstigt... Tycker det ser för övrgit dåligt ut; http://images.webhallen.com/bilder/screens/282/28225_6.jpg Redigerad 24 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts