m0rd0r Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Alltså ni ska vara lyckliga över att ni kan spela BF2, jag är så sugen på att spela det men min dator är för kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fiskar i BF2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Alltså ni ska vara lyckliga över att ni kan spela BF2, jag är så sugen på att spela det men min dator är för kass Ett spel gör knappast livet lyckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ett spel gör knappast livet lyckligt Tsk tsk... Fucking goth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .. Win XP • Pentium IV 1.7GHz • 512MB RAM • 3D Grafikkort med 128MB RAM och stöd för pixelshader 1.4 • 2.3GB HD • 8X DVD-Rom. /\ system kraven (tagen från webbhallen ) .. skulle bf2 funka med ett geforce4 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .. /\ system kraven (tagen från webbhallen ) .. skulle bf2 funka med ett geforce4 ? Jag har också det och BFV laggade skitmycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 BF2 Guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .. /\ system kraven (tagen från webbhallen ) .. skulle bf2 funka med ett geforce4 ? Nej BF2 funkar inte med GEforce 4. Om man är där på kartan då borde man väl inte kunna ta en flagga på den banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nej BF2 funkar inte med GEforce 4. Om man är där på kartan då borde man väl inte kunna ta en flagga på den banan? Jo, med GF 4 TI så funkar det, med ett visst hack, som tog bort typ alla mark-texturer och sånt. Men det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fattar inte varför man får minus 4 för en teamkill. Blir så j*vla förbannad när man kör en pansarvagn så springer en kille i ens lag ivägen när man kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fattar inte varför man får minus 4 för en teamkill. Blir så j*vla förbannad när man kör en pansarvagn så springer en kille i ens lag ivägen när man kör! Jag med. Det är deras egna fel att de blir teamkillade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fattar inte varför man får minus 4 för en teamkill. Blir så j*vla förbannad när man kör en pansarvagn så springer en kille i ens lag ivägen när man kör! Störigt jaa.... lirade idag med en polare Vi spelade på Sweden Stockholm.. eller något sådant hette den. jag heter ElandroloN och han alpha_rang3r. Någon som spelade på den vid 17-19 tiden?,Och såg oss? men min dator är fuckad hoppas det funkar helt sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nu har man precis köpt bf2 commander edition! yay! nån som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Vet någon hur mycket BF2 fick i betyg av PCG? Redigerad 4 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vet någon hur mycket BF2 fick i betyg av PCG? 96% eller 97% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 95%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 95%. Tack, ska nog ta och köpa mig det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 95% Ska nog köpa bf2 imorrn. Datorn är nog fixxad snart. Min brorsa krajja en skiva i datorn så man lärde köpa ny dvd-läsare. + så blev det en liten kortslutning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tack, ska nog ta och köpa mig det då. Det blev ju månadensspel. (Kom före GTA san andreas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Genre? Lol, klass annars. Vilket lag som helst, support, PKM. Förlåt, förlåt jag sket för hårt Jag skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts