Tackleberry Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Grafikkortet är ganska vasst, det blir high, medium för din del. Jag funderade på ett X850XT, men det skulle bli för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Undvik att ha önödiga inställngar på 'High'. Om man har ett lite sämre grafikkort (dock är ditt knappast dåligt) så är det bra att dra ner allt som har med 'Light' och 'Shadows' att göra. Varför? Jo, då kan man oftast höja dom andra inställningar rejält utan att få problem! På Far Cry kan jag köra med allt på High om jag drar ned ovanstående till 'Low' - med ett GeForce 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Texturer räcker med high Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har ett Sapphire Radeon 9600 Atlantis. Det funkar perfekt. Kör allt på high utom text för det bryr jag mig inte om. Skulle vilja ha en bättre dator. Har en som var värsting för fyra år sen. Jobbigt med 22 tum. Fixar inte patchen någonting mer än buggisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Över 7500 poäng, jippie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag o några andra svängde ihop en liten kortfilm som jag skulle säga är lite mindre spektakulära stunts och en del humor och inte så mkt C4-på-bilen-stunts Ger er en liten ledtråd Celin Dion musik mixat med Clawfinger... Filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag o några andra svängde ihop en liten kortfilm som jag skulle säga är lite mindre spektakulära stunts och en del humor och inte så mkt C4-på-bilen-stunts Ger er en liten ledtråd Celin Dion musik mixat med Clawfinger... Filmen Den är riktigt bra, häftigt att man kan stå på fallskärmarna, det visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vilket är erat favoritlag och genre på gubbarna? Min är MEC och medic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vilket är erat favoritlag och genre på gubbarna? Min är MEC och medic Genre? Lol, klass annars. Vilket lag som helst, support, PKM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det ska väl vara terroristerna. Mitt in-game namn e Sinbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Vilket är erat favoritlag och genre på gubbarna? Min är MEC och medic MEC - Specialforce Såhär hängde gubben sig efter jag skjutit honom Redigerad 30 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ceone, när ska vi lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ceone, när ska vi lira??? Vi lirad en stund precis. Måste leta upp micen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag har köpt BF 2 nu. När jag har fixar datorn... vill någon lira med mig då? *jag är ingen N00B precis,har lirat förut. Redigerad 30 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 *jag är ingen N00B precis,har lirat förut. Tror du vi går på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tror du vi går på de? Haha Men jag är hela fall ingen sådan som,hur fan gör man? Inte sådan kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad fan har hänt med mina stats!?!??!? Kan ni kolla om era är lika dana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Vad fan har hänt med mina stats!?!??!? Kan ni kolla om era är lika dana? Hackad? Edit: Eller något, här är dina stats i webside-form. http://bf2s.com/player/=Ceone=/ Jag äger dig. Redigerad 31 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad fan har hänt med mina stats!?!??!? Kan ni kolla om era är lika dana? Sånt händer. Bara logga ut ditt konto och logga in där på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Hackad? Edit: Eller något, här är dina stats i webside-form. http://bf2s.com/player/=Ceone=/ Jag äger dig. Jomen jag har inte kunnat spela på två veckor Redigerad 31 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts