diarrehampus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Varför skulle det det? Nej. Vad gör patchen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vad gör patchen då? Amen vafan tror du? Bugfixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vad gör patchen då? Nej den ger dig virus Bara skoja, Pani har redan förklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja vill ha BF2:ermm:.Men först måste ja ha ett bätere grafik kort.Jag har spelat de hos Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja vill ha BF2.Men först måste ja ha ett bätere grafik kort.Jag har spelat de hos Sikorka ett par gånger:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jippi vi fick hem datorn precis Ska spela BF2 nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jippi vi fick hem datorn precis Ska spela BF2 nu!!!! VAd har du för processor, garfikkort osv? Alltid kul att veta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 VAd har du för processor, garfikkort osv? Alltid kul att veta . Jag vet att grafikkortet är Ati Radeon 850XT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag vet att grafikkortet är Ati Radeon 850XT! Nej dubbla Ge Force 6600 GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nej dubbla Ge Force 6600 GT Oki lol! Men när du ändå är här kan du berätta de andra sakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Oki lol! Men när du ändå är här kan du berätta de andra sakerna? Processor när AMD Athlon 64 3500+ Minne: 512mb men vi ska sätta i ett 512 till. 200gb hårdisk! Det funkar perfekt med högsta inställningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Fint men Panimalas var snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Fint men Panimalas var snyggare! Men för fan Ceone, smart att installera på svenska igen! Dessutom borde du dra på AA på max! Det är så fult annars. Jag ska köpa ett par stickor (ram) till, så kan jag dra på lighting på max. Vene riktigt, men lighting laggar som fan. Dessutom så flyter höga inställningar mycket bättre på Ceones burk bara för att han har en liten skärm! :'( Förresten så drar skuggorna och ljud onödigt mycket... Kraft. Det skippar jag. Redigerad 28 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nån som vill lira lite och se till att vi får heli ribbon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men för fan Ceone, smart att installera på svenska igen! Dessutom borde du dra på AA på max! Det är så fult annars. Jag ska köpa ett par stickor (ram) till, så kan jag dra på lighting på max. Vene riktigt, men lighting laggar som fan. Dessutom så flyter höga inställningar mycket bättre på Ceones burk bara för att han har en liten skärm! :'( Förresten så drar skuggorna och ljud onödigt mycket... Kraft. Det skippar jag. Spelar du utan ljud då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vad tror ni, kommer jag att kunna använda de bästa inställningarna med denna dator: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=141362? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vad tror ni, kommer jag att kunna använda de bästa inställningarna med denna dator: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=141362? Byt processorn till en P4 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Byt processorn till en P4 3... AMD Athlon64 "Venice" är utmärkt att klocka och även billigare än respektive prestanda i form av P4. Därför tänker jag inte byta... Btw, det där var inget svar på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 AMD Athlon64 "Venice" är utmärkt att klocka och även billigare än respektive prestanda i form av P4. Därför tänker jag inte byta... Btw, det där var inget svar på min fråga. AMD Athlon 64 är skit bra! AMD processorn är skapad för spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vad tror ni, kommer jag att kunna använda de bästa inställningarna med denna dator: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=141362? Grafikkortet är ganska vasst, det blir high, medium för din del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts