tommy killer Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Behöver lite hjälp. Jo det är så att jag har fått min basic aviator och den finns inte på min bfhq. Finns det nått sätt att få den tillbaka. Och jag har tagit den 2 gånger nu på olika servrar och de är rankade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Behöver lite hjälp. Jo det är så att jag har fått min basic aviator och den finns inte på min bfhq. Finns det nått sätt att få den tillbaka. Och jag har tagit den 2 gånger nu på olika servrar och de är rankade. Man kan få saker flera gånger och man måste vara bättre än första gången för att få höjd grej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Frontlines modden verkar bli grym! *Längtar* http://www.flmod.com/ http://www.flmod.com/files/wallpaper/wallpaper.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Kan man få poäng på en server fast den inte é rankad? HUr mckt lär man ha för att få nytt vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Kan man få poäng på en server fast den inte é rankad? HUr mckt lär man ha för att få nytt vapen? 1. Nej. 2. 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Frontlines modden verkar bli grym! *Längtar* http://www.flmod.com/ Det verkar tufft, jag gillar WW II spel så den här modden kan nog bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag tänker inte ladda hem det det är ju samma som Bf1942.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag tänker inte ladda hem det det är ju samma som Bf1942.. Det lär ju bli mycket coolare... Då kan man säga att DC är likadant som BF2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Jag tänker inte ladda hem det det är ju samma som Bf1942.. Tror det kan bli snyggare om banorna blir bra. Tex. omaha beach på bf1942. Jävla kryppskjutsbana. Edit: EA ägda... http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=2417 Redigerad 26 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 FH2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 BEHÖVER HJÄLP!! När jag ska logga in på mitt bf2-konto så laddar det i ungefär en halv minut,men nu så väntade jag 15minuter och det hände ändå inget!?! Vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 BEHÖVER HJÄLP!! När jag ska logga in på mitt bf2-konto så laddar det i ungefär en halv minut,men nu så väntade jag 15minuter och det hände ändå inget!?! Vad ska jag göra?? Jo de e så att endel personer i Bf2 hade fått alla vapen upplåsta av någon anledning.. Ja var en av dom.. Och nu håller dom på att fixa de så att allt blir normalt igen Lite synd för de va kul att testa alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jo de e så att endel personer i Bf2 hade fått alla vapen upplåsta av någon anledning.. Ja var en av dom.. Och nu håller dom på att fixa de så att allt blir normalt igen Lite synd för de va kul att testa alla Jaha så dom håller på att fixa det nu?? Men tidigare idag kunde man spela med vapnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jaha så dom håller på att fixa det nu?? Men tidigare idag kunde man spela med vapnena? Japp tidigare gick de.. Men nu kan man spela igen.. men de ser ut som att dom ha fixa de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Då var det bara 6000 poäng tills man får välja vapen igen då Jag valde L85 först och nu undrar jag om jag ska ta G3 eller G36c Vad skulle ni valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag valde L85 först och nu undrar jag om jag ska ta G3 eller G36c Vad skulle ni valt? Jo jag tog också L85:an och nu sen tänker jag ta G36c för den va så grymt skön Men men de kommer ju ta sin tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jo jag tog också L85:an och nu sen tänker jag ta G36c för den va så grymt skön Men men de kommer ju ta sin tid Joo för lång tid Nästa rank borde vara på 5000 eller nått Men det e onödigt att ta G3 för då förlorar man granatkastaren? den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Gör patchen så det blir bättre grafik eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Gör patchen så det blir bättre grafik eller? Varför skulle det det? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag fick också alla vapen upplåsta G36C var ju lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts