Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag vet inte vilken jag ska ladda ner!!!!!!!! http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php Tryck på pbweb.exe eller pbweb.zip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 OK tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har tillräckliga systemkrav men spelet laggar ordentligt för mig ändå, både på internet å singpleplayer. Någon som vet vad jag kan göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har tillräckliga systemkrav men spelet laggar ordentligt för mig ändå, både på internet å singpleplayer. Någon som vet vad jag kan göra åt det? Du kan alltid banta datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Måste du inte klicka i Punkbusterknappen där nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Måste du inte klicka i Punkbusterknappen där nere? Tänkte på det med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tänkte på det med!! Men det kan ju alltid va bra att uppdatera pb om det vägrar att uppdateras automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 En fråga, är det den globala poängsumman som ska vara på 1000 för att man ska kunna låsa upp vapen? Eller är det själva stridspoängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 En fråga, är det den globala poängsumman som ska vara på 1000 för att man ska kunna låsa upp vapen? Eller är det själva stridspoängen? Globala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Globala. Ja, jag märkte det när jag startade mitt BF2. Det nya Specialstyrke-vapnet var riktigt skönt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja, jag märkte det när jag startade mitt BF2. Det nya Specialstyrke-vapnet var riktigt skönt . Det är det bästa vapnet. Skitgrymt att ligga och trycka bakom någon sten och skjuta ner fienden med singelskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det är det bästa vapnet. Skitgrymt att ligga och trycka bakom någon sten och skjuta ner fienden med singelskott. Ja, det är skoj . Men tar det längre tid att bli befodrad ju högre grad man blir. Alltså, jag tyckte det gick snabbt att få den första graden, men att det tar längre tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Yes vi ska snart köpa ny dator så man kan spela bf2 igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ngn som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ngn som vill lira? Japp, har lite små trist nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag kan väl också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Såfort jag instalerar en patch så fungerar inte spelet och då får jag instalera om allt.. Skitsegt... Nån som vet varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Såfort jag instalerar en patch så fungerar inte spelet och då får jag instalera om allt.. Skitsegt... Nån som vet varför? :'( Nej ,, jag vet inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Såfort jag instalerar en patch så fungerar inte spelet och då får jag instalera om allt.. Skitsegt... Nån som vet varför? :'( http://ea.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Sikorka. http://bfcentral.se/forum. Kanske du hittar ditt svar där, eller så kan du regga dig. För jag tror att det är större chans att någon där kan hjälpa dig. Redigerad 24 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts