tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du kanske inte har nya patchen Gå in här och laddar ner den! Joo jag har den nya patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nu har jag fått över 1000 poäng men hur låser jag upp nått vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nu har jag fått över 1000 poäng men hur låser jag upp nått vapen? När du spelar och väljer vilken soldat-typ du skall vara så finns det ett litet hänglås på varje typ. På den som det inte är hänglås ska du trycka på för att välja vapen. Jag antar att det är så, har själv inte låst upp något vapen än. Det första vapnet man låser upp är ett ingenjörsvapen (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) När du spelar och väljer vilken soldat-typ du skall vara så finns det ett litet hänglås på varje typ. På den som det inte är hänglås ska du trycka på för att välja vapen. Jag antar att det är så, har själv inte låst upp något vapen än. Det första vapnet man låser upp är ett ingenjörsvapen (?). nää man får välja... vilket vapen ska/har ni välja/valt? Redigerad 22 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 nää man får välja... vilket vapen ska/har ni välja/valt? Ok, fan va tufft. Ska välja ett medicvapen om det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nån som kan hjälpa mig. Jag har installerat om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nån som kan hjälpa mig. Jag har installerat om det. Vad vill du ha hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad har ni valt för bonus vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad har ni valt för bonus vapen? Har inte kommit dit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Har inte kommit dit än Vad ska du välja då? Redigerad 22 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad vill du ha hjälp med? Titta på den andra sidan. Jag har infogat en bild om problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad ska du välja då? Vad valde du kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Titta på den andra sidan. Jag har infogat en bild om problemet. Ok, men jag ser på bilden att du inte har senaste patchen. http://www.bfcentral.se/forum/showpost.php...40&postcount=56 Du kan ju uppdatera den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Ok, men jag ser på bilden att du inte har senaste patchen. http://www.bfcentral.se/forum/showpost.php...40&postcount=56 Du kan ju uppdatera den iaf. Jag laddade nere den från EA. Installerde0 den. Jag har köpt mitt bf2 i Polen. Ädit:Det funkade med den patchen du gav.Tack så jätte mycket. Redigerad 22 juli, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tror ni att det går att få in min militär bil i BF2 ? skulle vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tror ni att det går att få in min militär bil i BF2 ? skulle vara kul OM du kan modda så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 OM du kan modda så Jag kan inte ett skit om att mod BF men jag kanske kan lista ut eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad fan är det här!!!!!Kommer upp efter en halv minut jag har varit inne på en server!!! Har testat med minst 5 servrar ingen funkar!!!!! Det funka fint till ikväll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vad fan är det här!!!!!Kommer upp efter en halv minut jag har varit inne på en server!!! Har testat med minst 5 servrar ingen funkar!!!!! Det funka fint till ikväll!! Uppdaterat punkbuster? http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf2.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag vet inte vilken jag ska ladda ner!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts