Tiger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Dåligt av EA/DICE att inte lägga med botar i multiplayer... Redigerad 22 juni, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När kommer Battlecraft? Är sugen på att göra banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fan va dåligt, grafiken ser ju typ likadan ut som BF1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tycker du? Du kan inte spelat BF särskilt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nytt bf spel?http://www.dice.se/press/pressreleases/?ar...d4-7c67a69e0fa1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vet någon om game säljer Battlefield 2 Commanders Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Installerar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ska ner på stan snart, och köpa bf2 om jag hittar det till vettigt pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ska ner på stan snart, och köpa bf2 om jag hittar det till vettigt pris Då kanske vi kan spela nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lyssnar på tenkomorii, så jag orkar inte köpa.. Ska ändå bort, så fuska upp eran rank medans ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tycker du? Du kan inte spelat BF särskilt mycket! Iaf på alla screenshots från BF2 jag sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Instalerar Mr.Magic, du får nog ta och putsa glasögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tja var och hämta bf2 i morse och har spelat som fan, men jag undrar jag ligger alltid topp 5 men får inga poäng hur får jag poäng online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tja var och hämta bf2 i morse och har spelat som fan, men jag undrar jag ligger alltid topp 5 men får inga poäng hur får jag poäng online? Du måste spela på rankade servrar. Min rank la på 195. Sen så spelade jag på en server två rundor. Fick typ 40 på varje runda (80) . Men sen kollade jag min rank och den stod fortfarande på 195. Varför det? Och jag är 100% säker på att det var en rank server för den hette "EA Europe Official" Jag borde ha minst 300 poäng nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Mr.Magic, du får nog ta och putsa glasögonen Haha, har inga men annars skulle jag göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Samma som bf2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hej alla jag får inga poäng eller att det står hur många gånger jag spelat i grupp det sparars ej och ps: jag kör bara på rankad server. varför funkar det ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Hej alla jag får inga poäng eller att det står hur många gånger jag spelat i grupp det sparars ej och ps: jag kör bara på rankad server. varför funkar det ej? Min rank uppdateras heller inte och jag spelar bara på rankade servrar. Så jävla fattigt! Edit: Har 195poäng. Det står i min "personliga" statistik att jag senast spelade igår. Då rankningen fungerar men den fungerar inte idag. Jag ska minst ha 400poäng förfan! Redigerad 23 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Är väll någon bugg eller så har EA problem med sina servrar. Ta det lugnt, drick en kopp té och njut av livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 njut av livet. Det är de som är problemet just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts