Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Dutta i 'same version only' i serverbrowsern. Jo, jag har gjrot det men får ändå bara ca 50 st servrar. Jag har inte duttat i att dom inte får vara tomma eller fulla. Så jag borde ju se många mer servrar... Har tänkt på en sak om man använder sig av ASE för att leta servrar så fungerar det ju inte. Man måste ju gå in på BF2 och logga in på sitt account . Fungerar detta med Gamespy? EDIT: Kirrade problemet var något fel med patchen. Redigerad 20 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hej .Jag undrar hur man gör ett OFFline konto, jag har nämligen bara ett online konto. För på vårt landställe har vi inte internet och då skulle jag vilja köra bf2 offline, alltså bara vanligt singelplayer spel! Så om någon vet....Svara gärna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hej .Jag undrar hur man gör ett OFFline konto, jag har nämligen bara ett online konto. För på vårt landställe har vi inte internet och då skulle jag vilja köra bf2 offline, alltså bara vanligt singelplayer spel! Så om någon vet....Svara gärna då! Vad jag kommer ihåg så finns det en där du väljer där du gör profiler om det ska vara en online eller offline profil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad jag kommer ihåg så finns det en där du väljer där du gör profiler om det ska vara en online eller offline profil... Men det är det det inte gör? Det fanns det först. Men när jag ominstallera så fanns den inte där. nån som vet hur man kan skapa en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fan jag kan inte joina en enda server. Det står att den är full när den har 7/32 spelare. Nufår de jävla EA och Dice ta och skärpa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fan jag kan inte joina en enda server. Det står att den är full när den har 7/32 spelare. Nufår de jävla EA och Dice ta och skärpa sig. Kolla pingen om pingen står "0" så är det likadant för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kolla pingen om pingen står "0" så är det likadant för mig Nu när jag vill komma in på en rankad server så står det att jag kan inte komma in för att jag har modifierat mitt bf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu när jag vill komma in på en rankad server så står det att jag kan inte komma in för att jag har modifierat mitt bf2. Har du moddat det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har du moddat det ? Ehh läser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har du moddat det ? Och med vilket mod skulle jag kunna moda bf2. Men jag har inte moddat men jag tror att det bara var den servern. Ska kolla noggrant nu på eftermiddagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ehh läser du? Han kan ju ha gjort nåt med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Testa installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nån som kör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nu funkar allt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Är uppe i 5300 poäng. http://bf2s.com/player/45161929/ Redigerad 21 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Sä här står det på rätt så många servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Sä här står det på rätt så många servrar. Du kanske inte har nya patchen Gå in här och laddar ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur Mycke Poäng Måste Man Ha För Att Låsa Upp Nästa Vapen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur Mycke Poäng Måste Man Ha För Att Låsa Upp Nästa Vapen?? 1000poäng . Sen 9000poäng för nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur Mycke Poäng Måste Man Ha För Att Låsa Upp Nästa Vapen?? Hur mycke poäng har du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts