Maxz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag har som sagt haft problem med mitt BF2, men jag tror jag lyckades lösa detta igår. Mitt problem var att det blev "Problem with your connection"-meddelande väldigt ofta när jag lirade och pingen hoppade. Jag googlade lite och såg att jag inte var ensam om problemet, faktum är att det var riktigt många som hade samma problem... De flesta trodde att det skulle fixa sig med 1.02 patchen, men det gjorde det inte för mig. Men så hittade jag denna sida.http://forums.totalbf2.com/archive/index.php/t-9668.html Där står det att man ska uppdatera punkbuster så slipper man problemet. Jag gjorde detta och spelet flöt på hur bra som helst, inge smålagg och inget "problem with your connection"-meddelande. EDIT: Nu uppstår samma problem igen!!! Ska banne mig ta och skjuta EA! EDIT 2: Nu verkar det funger iaf . Redigerad 18 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har som sagt haft problem med mitt BF2, men jag tror jag lyckades lösa detta igår. Mitt problem var att det blev "Problem with your connection"-meddelande väldigt ofta när jag lirade och pingen hoppade. Jag googlade lite och såg att jag inte var ensam om problemet, faktum är att det var riktigt många som hade samma problem... De flesta trodde att det skulle fixa sig med 1.02 patchen, men det gjorde det inte för mig. Men så hittade jag denna sida.http://forums.totalbf2.com/archive/index.php/t-9668.html Där står det att man ska uppdatera punkbuster så slipper man problemet. Jag gjorde detta och spelet flöt på hur bra som helst, inge smålagg och inget "problem with your connection"-meddelande. EDIT: Nu uppstår samma problem igen!!! Ska banne mig ta och skjuta EA! Tycker du att man ska uppdatera punkbuster ändå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fixade cirka 200 poäng idag alltså jag har 620 eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tycker du att man ska uppdatera punkbuster ändå??? Ja, det är väl smart o uppdater det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad ska man göra för att få Medaljer och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad ska man göra för att få Medaljer och sånt??? Spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Spela. Ja men måste man plocka typ 10 stycken på rad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Orka bry sig om vad bottar heter... och vad fan har EA med det att göra? det är svenska DICE som utvecklar spelet edit* tanka patchen här http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?t=54961 Efter att jag laddade ner den ska kan jag inte starta spelet.. När jag startar det blir det svart och sedan kommer jag tillbaka till skivbordet.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Efter att jag laddade ner den ska kan jag inte starta spelet.. När jag startar det blir det svart och sedan kommer jag tillbaka till skivbordet.. :'( Testa att installera om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Testa att installera om.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!? Måste jag? Finns det ingen annan lösning??? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!? Måste jag? Finns det ingen annan lösning??? :'( :'( :'( Installera om.. accounten finns ju kvar.. hatar alla noobs som springer iför skotten och sen så punishar dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har massa svarta rutor!!! Hur får jag bort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har massa svarta rutor!!! Hur får jag bort?? Svarta rutor ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Installera om.. accounten finns ju kvar.. hatar alla noobs som springer iför skotten och sen så punishar dom.. Jag hatar när man blir teamkillad, även fast dom har sett en ett bra tag... Fast då blir dom punished . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag hatar när man blir teamkillad, även fast dom har sett en ett bra tag... Fast då blir dom punished . Ja men när dom springer iför när man skjuter så teamkillar man dom och sen punishar domm hatar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja men när dom springer iför när man skjuter så teamkillar man dom och sen punishar domm hatar det Mm, men något som man blir jävligt irriterad på är när någon bara sitter i en sån där pansarbil och skjuter... Aldrig är dom utan en sån bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Varför laggar BF2 men inte San Andreas Eller CS?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Varför laggar BF2 men inte San Andreas Eller CS?? FÖr att Battlefield2 kräver mycket bättre dator än på san andreas och cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 MEn jag har en bra data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 MEn jag har en bra data Hur bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts