P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Lirade BF2 för första gången idag. eller inatt. nightgibb rätt kul. körde endast med shotgunnen för att kunna studera ragdollen i detalj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Lirade BF2 för första gången idag. eller inatt. nightgibb rätt kul. körde endast med shotgunnen för att kunna studera ragdollen i detalj Vill du köra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Vill du köra ? Nope. Nightgibb lirar man på internetcafe. har inte BF2 här. synd. hade varit skoj thotim och jag nightgibbade. det var kul. synd att han inte kunde nån bana på cs när turneringen började. han har skills, men vet inte ett piss thotim är en jäkel på helikoptrarna. Han kör med helikoptern in i en två meter bred gränd (som jag gömmer mig i. han hade skjutit ner min helikopter.), ler ondskefullt mot mig och säger elakt "come out, come out, wherever you are" sen åker han runt hörnet och bombar mig till stenåldern. MUHAHAHAHHAHAHAaaa ekar i Inferno Onlines lokaler. Redigerad 16 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nope. Nightgibb lirar man på internetcafe. har inte BF2 här. synd. hade varit skoj thotim och jag nightgibbade. det var kul. synd att han inte kunde nån bana på cs när turneringen började. han har skills, men vet inte ett piss thotim är en jäkel på helikoptrarna. Han kör med helikoptern in i en två meter bred gränd (som jag gömmer mig i. han hade skjutit ner min helikopter.), ler ondskefullt mot mig och säger elakt "come out, come out, wherever you are" sen åker han runt hörnet och bombar mig till stenåldern. MUHAHAHAHHAHAHAaaa ekar i Inferno Onlines lokaler. Ok.. Vart bor du ? För det finns ju en Inferno Online i stan.. finns ju säkert många dock jag äger på att lyga helikopter.. plus att ag inte har nån joystick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ok.. Vart bor du ? För det finns ju en Inferno Online i stan.. finns ju säkert många dock jag äger på att lyga helikopter.. plus att ag inte har nån joystick.. Vad jag vet så finns det bara 2 Inferno Online...En i Stockholm vid Odengatan sen nån i Norrköping...brukar själv vara där ibland (Stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad jag vet så finns det bara 2 Inferno Online...En i Stockholm vid Odengatan sen nån i Norrköping...brukar själv vara där ibland (Stockholm) Jag bor i norrköping..eller 2 mil utanför norrköping (kolmården) och jag är ingen apa om ni trodde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Någon som vet nån orankad bra server som det inte är alltförmånga spelare på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Någon som vet nån orankad bra server som det inte är alltförmånga spelare på? Varför orankad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 För han kanske vill köra lite rampage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 För han kanske vill köra lite rampage. Jaha jag kör bara på rankade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jaha jag kör bara på rankade Det gör jag med!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns det nått program som man kan snacka med folk under själva spelets gång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Finns det nått program som man kan snacka med folk under själva spelets gång?? VOIP. Voice over IP. Håll in B, V, eller vad fan det var, sen är det bara att prata i mikrofonen. Redigerad 16 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad är egentligen rampage?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad är egentligen rampage?? Man död gör allt galet, springer runt och dödar alla. Det är det för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nån som vill lira lite eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nån som vill lira lite eller ? Jag vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hitta en bra rankad sever med dragon valley då ? Jag heter Nyllet000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Hitta en bra rankad sever med dragon valley då ? Jag heter Nyllet000 Jag kan inte spela på en rankad server av nån konstig anledning.. Redigerad 17 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag kan inte spela på en rankad server av nån konstig anledning.. För slö uppkoppling eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts