Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som vet en fungerande sida där man kan kolla sina stats? Ingen sån sida verkar fungera nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Idag rullar min bf2 lycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) EXPANSION PÅ GÅNG TILL BATTLEFIELD 2 BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES IGN- artikel med bilder Redigerad 14 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 EXPANSION PÅ GÅNG TILL BATTLEFIELD 2 BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES IGN- artikel med bilder Asså.. jag blir så *ävla förbannad på ea. först gör dom en patch som suger. sen börjar dom med ett *ävla expansion som ska kosta ca 299 kr.. snåla *ävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Asså.. jag blir så *ävla förbannad på ea. först gör dom en patch som suger. sen börjar dom med ett *ävla expansion som ska kosta ca 299 kr.. snåla *ävlar Giriga är ordet du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 EA är ute efter pengar inte göra folk glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Asså.. jag blir så *ävla förbannad på ea. först gör dom en patch som suger. sen börjar dom med ett *ävla expansion som ska kosta ca 299 kr.. snåla *ävlar Det är Svenska dice som patchar spelet, bli arg för dom för det. och det är kanadensiska dice som gör expansionen, altså dom har inget med patcherna att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är Svenska dice som patchar spelet, bli arg för dom för det. och det är kanadensiska dice som gör expansionen, altså dom har inget med patcherna att göra DICE canada skulle ju göra en ny battlefield som ska släppas i våren. Har dom tid med allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) DICE canada skulle ju göra en ny battlefield som ska släppas i våren. Har dom tid med allt? Men nästan att ett nytt Battlefield kommer nästa år. Redigerad 14 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men nästan att ett nytt Battlefield kommer nästa år. Ok. Moddarna kommer snart http://bf-center.de/screenshots/bf2/pirates/0705/1_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 DICE håller på med ett nytt FPS. Därmed är det inte sagt att det är ett nytt spel i Battlefield- serien. Kanske är ett Singleplayer- spel som bygger på BF2 och dess "story", om ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 DICE håller på med ett nytt FPS. Därmed är det inte sagt att det är ett nytt spel i Battlefield- serien. Kanske är ett Singleplayer- spel som bygger på BF2 och dess "story", om ni förstår vad jag menar... Dice har gjort många spel. inte bara bf serien http://www.dice.se/games/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag är väl medveten om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Haha lol BF2 med expanision = BF2 som dom sa det skulle bli från början... Penga galna ea. BTw så ska dom släppa 2 expansioner tror jag dom sa förut. Fast det ser ju inte helt fel ut med nightvision och fastropes och lin bana o skit . Redigerad 14 juli, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Haha lol BF2 med expanision = BF2 som dom sa det skulle bli från början... Penga galna ea. BTw så ska dom släppa 2 expansioner tror jag dom sa förut. Ja en ska komma år 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Haha lol BF2 med expanision = BF2 som dom sa det skulle bli från början... Penga galna ea. BTw så ska dom släppa 2 expansioner tror jag dom sa förut. Fast det ser ju inte helt fel ut med nightvision och fastropes och lin bana o skit . Alla kommer att flyga mellan de olika flaggorna jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Beror väl lite på vilken räckvid dom har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Den här rundan var nog den bästa jag har spelat i hela mitt liv. 3 awards på samma runda och de här fina statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Den här rundan var nog den bästa jag har spelat i hela mitt liv. 3 awards på samma runda och de här fina statsen. Min bästa runda är 94. Detta måste ändå vara skills. Mycket mer än dubbelt så många kills än deaths. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Min bästa runda är 109 haha knäckta men äre nån som vill köra eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts