amirfaruk Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hej! jag undrar om battlefield 2 är ett spel som går att klara ut eller är det som conter-strike ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hej! jag undrar om battlefield 2 är ett spel som går att klara ut eller är det som conter-strike ? Det är multiplayer spel alltså som counter-strike. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amirfaruk Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men kan du tipsa några bra skjut spel som battlefield stilen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men kan du tipsa några bra skjut spel som battlefield stilen eller Du kan ju köra singleplayer mot bottar, du är inte tvungen att köra på nätet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amirfaruk Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag vet men endå det e inte roliga tycker jag ..... riktiga uppdrag skall det vara så man kan klara spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag vet men endå det e inte roliga tycker jag ..... riktiga uppdrag skall det vara så man kan klara spelet Call of duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nu kan man se mina dåliga stats på min nya sig. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Call of duty Brothers in Arms (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nån som har lust att göra en film om bra saker man gjort i battlefield 2 tex när man åker helikopter.. jag lyckades göra en loop med helikopter en gång (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Nån som har lust att göra en film om bra saker man gjort i battlefield 2 tex när man åker helikopter.. jag lyckades göra en loop med helikopter en gång Bara att vara på hög höjd och dra musen bakåt utav hevlete. Alltså med inverted mouse. Edit: Mina stats just nu. Mwahaha, snart uppe i 2000. http://bf2stats.ausgamers.com/sig/45161929/sig.png Redigerad 12 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag frostis och Ekan66 ägde när vi satt i en blackhawk helikopter och sköt ner alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Dags att byta statssida. Då ausgamers är nere för tillfället, eller vad det är. http://bf2s.com/search.php?search_pid=wtflol&searchAt=x Där har ni mig, om ni klickar på namnet så ser ni mina stats, och bläddrar ni längst ner så kan ni göra signaturer. Förresten, granatkastaren äger. Tack vare den har jag fått väldigt många guldstjärnor. Om jag ser en snubbe så träffar jag honom nästan alltid. Denna arab tog jag utan att blinka. Älska granatkastaren! Fast den här gången tog jag dock bilden en liten stund efter att jag hade skjutit. Jag siktade mycket högre upp. *Click* http://img328.imageshack.us/img328/7107/grenade5166wq.th.jpg Redigerad 13 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ny sign. (Tack pani) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) 345 kills, 175 deaths Redigerad 13 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 När jag försöker gå in på en sever så står det att jag har en äldre version av Bf2, Vart finns det en nyare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Testa med en annan server, jag har eju uppdaterat och kan lira på alla jag provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ho ho ho. Fick min Aviator-badge idag. Är uppe i ca 2700 poäng. Denna kille spelar död (spelar, död). HAHAHAHAHAHAHA!1!1!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Testa med en annan server, jag har eju uppdaterat och kan lira på alla jag provat Men typ alla lyser i röd text.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det här kallar jag bara ownage!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som vet en fungerande sida där man kan kolla sina stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts