Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag har mer än dubbelt så många kills i rad som dig ;)

Äsch, fjantbollar. Här är wtflol. Dominerade idag, ;P låste upp support-bössan av ren förvirring. Fyfan, sämsta geväret världen skådat! ^_^ Så äckligt låg ROF och inget träffsäkerhet alls! Man kan bli ägd i närstrid av en pistolnisse. Usch. ;)

Här är mina stats, försöker att alltid ha dubbelt så många kills än deaths.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, fjantbollar. Här är wtflol. Dominerade idag, ;P låste upp support-bössan av ren förvirring. Fyfan, sämsta geväret världen skådat! ^_^ Så äckligt låg ROF och inget träffsäkerhet alls! Man kan bli ägd i närstrid av en pistolnisse. Usch. ;)

Här är mina stats, försöker att alltid ha dubbelt så många kills än deaths.

Jag har bättre Kill Streak än dig också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bla bla. Du campade säkert. Det gjorde jag. :rolleyes:

Hehe, nää hade bara en jävla tur... direkt när jag joinar servern, och spawnar första gången kommer det ett gäng fiender, jag skuttar in i en bil och sätter mig vid kulsprutan mejjar ner alla, ingen såg mig :shifty: det kom fram fler och ingen såg mig... hehe.. efter det la jag mig och deffade flaggan lite och fick 2 till... sen helt plötsligt spawnar en tank brevid mig... så glider runt en runda i den... hehe, i bland har man tur

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaah! Det värsta som kan hända en när man spelar ^_^ : Letade/väntade skit länge efter att få en cobra helikopter. Till slut får man en och flyger runt lite och skjuter. Sen efter en tid så ringer telefonen! (:!!!:) Närmaste telefon ligger 5m. Om jag hämtar den så krashar jag och kan inte ta den igen för vi förlorade den flaggan.

Edit: Kaller jag har tre gånger så mer kills än dig. mohahahaha :P

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaah! Det värsta som kan hända en när man spelar ^_^ : Letade/väntade skit länge efter att få en cobra helikopter. Till slut får man en och flyger runt lite och skjuter. Sen efter en tid så ringer telefonen! (:!!!:) Närmaste telefon ligger 5m. Om jag hämtar den så krashar jag och kan inte ta den igen för vi förlorade den flaggan.

Ge fan att svara i telen då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...