Sudden Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Dum fråga kanske men hur ser man det? DU ser en grön tv brevid namnet på serven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 DU ser en grön tv brevid namnet på serven. Tack så mycket :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Från och med nu så hatar jag Dice och EA. När jag spelar bf2 på internet så bara hänger sig hela datan. Finns det nån grej så att det inte datorn hänger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Från och med nu så hatar jag Dice och EA. När jag spelar bf2 på internet så bara hänger sig hela datan. Finns det nån grej så att det inte datorn hänger sig. Så det är EA och Dice fel att din dator suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Så det är EA och Dice fel att din dator suger? Och hur vet du att min data suger k..uksugare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och hur vet du att min data suger k..uksugare. Din data har jag ingen aning om ifall den suger men din dator värkar iallafall inte vara särskilt bra om det stämmer det du säger, förövrigt kalla inte folk för "k*ksugare"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och hur vet du att min data suger k..uksugare. Ja...för att nästan alla på GTAsajten så funkar det nog för utom dig.....då Suger din dator,aight? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jippi nådde 3000poäng idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jippi nådde 3000poäng idag! Ehmm 2913 enligt din sign, men den kanske inte uppdateras så ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ehmm 2913 enligt din sign, men den kanske inte uppdateras så ofta... Läs nu! 3135 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Läs nu! 3135 Jag har mer än dubbelt så många kills i rad som dig http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43526565/sig.png Redigerad 11 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har mer än dubbelt så många kills i rad som dig http://bf2stats.ausgamers.com/sig/43526565/sig.png Äsch, fjantbollar. Här är wtflol. Dominerade idag, låste upp support-bössan av ren förvirring. Fyfan, sämsta geväret världen skådat! Så äckligt låg ROF och inget träffsäkerhet alls! Man kan bli ägd i närstrid av en pistolnisse. Usch. Här är mina stats, försöker att alltid ha dubbelt så många kills än deaths. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Äsch, fjantbollar. Här är wtflol. Dominerade idag, låste upp support-bössan av ren förvirring. Fyfan, sämsta geväret världen skådat! Så äckligt låg ROF och inget träffsäkerhet alls! Man kan bli ägd i närstrid av en pistolnisse. Usch. Här är mina stats, försöker att alltid ha dubbelt så många kills än deaths. Jag har bättre Kill Streak än dig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har bättre Kill Streak än dig också Bla bla. Du campade säkert. Det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Bla bla. Du campade säkert. Det gjorde jag. Hehe, nää hade bara en jävla tur... direkt när jag joinar servern, och spawnar första gången kommer det ett gäng fiender, jag skuttar in i en bil och sätter mig vid kulsprutan mejjar ner alla, ingen såg mig det kom fram fler och ingen såg mig... hehe.. efter det la jag mig och deffade flaggan lite och fick 2 till... sen helt plötsligt spawnar en tank brevid mig... så glider runt en runda i den... hehe, i bland har man tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det ni ska göra är att ta en attack helikopter och sen hovra och ta alla flaggor.. jag fick 9 poäng för att jag hjälpt till att ta en flagga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Mina stats talar för sig själv. (:!!!http://bf2s.com/player.php?pid=%7BSeT%7DManiac P.s jag började spela bf2 i söndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Aaah! Det värsta som kan hända en när man spelar : Letade/väntade skit länge efter att få en cobra helikopter. Till slut får man en och flyger runt lite och skjuter. Sen efter en tid så ringer telefonen! (:!!! Närmaste telefon ligger 5m. Om jag hämtar den så krashar jag och kan inte ta den igen för vi förlorade den flaggan. Edit: Kaller jag har tre gånger så mer kills än dig. mohahahaha Redigerad 12 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Aaah! Det värsta som kan hända en när man spelar : Letade/väntade skit länge efter att få en cobra helikopter. Till slut får man en och flyger runt lite och skjuter. Sen efter en tid så ringer telefonen! (:!!! Närmaste telefon ligger 5m. Om jag hämtar den så krashar jag och kan inte ta den igen för vi förlorade den flaggan. Ge fan att svara i telen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts