Ceone Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag har en enorm BF2-plansch. Ca 1,50 hög och kanske ett A4 på bredden bred. Såna där som syns i spelbutiker. Skitstolt. Hur fick du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur fick du den? Han vann kanske den eller köpte den eller frågade om man fick den från en spelbutik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Han vann kanske den eller köpte den eller frågade om man fick den från en spelbutik? Jag gick runt som fasen och frågade om jag kunde få en plansch, sa att jag köpte det på realise o.s.v. Nåja, fick äntligen en plansch igår. Redigerad 9 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vem fan pallar installera om? Jävla EA och DICE! http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=2376 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vem fan pallar installera om? Jävla EA och DICE! http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=2376 Det behöver väl inte jag göra, som inte har instalerat Patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag har en enorm BF2-plansch. Ca 1,50 hög och kanske ett A4 på bredden bred. Såna där som syns i spelbutiker. Skitstolt. Jag får hem sånna hela tiden. Känner en som äger en spelaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Äntligen kan jag börja spela bf2 efter semestern. Ska snart packa upp alla mina kläder, skruva ihop min nya cykel och sen installera bf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Äntligen kan jag börja spela bf2 efter semestern. Ska snart packa upp alla mina kläder, skruva ihop min nya cykel och sen installera bf2. Tips: Instalera inte den ntya patchen som är ute vänta till nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har hört om den patchen. Vad är problemet med patchen. Är det inte Dice som har gjort den patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ahh jag blir vansinning!!! jag har blivit befodrad till nånting corporal(eller vad det heter) 2 gånger nu, men varje gång jag blir det så får jag "there is a problem with your connection" och så blir man dissad, och statsen räknas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ahh jag blir vansinning!!! jag har blivit befodrad till nånting corporal(eller vad det heter) 2 gånger nu, men varje gång jag blir det så får jag "there is a problem with your connection" och så blir man dissad, och statsen räknas inte Det är nya patchen (Är 120poäng från 3000!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Idag ska man för första gången prova BF2 (Full Version). Men vad bablar ni om för Patch som inte funkar? Vilken ska man tanka ner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Idag ska man för första gången prova BF2 (Full Version). Men vad bablar ni om för Patch som inte funkar? Vilken ska man tanka ner då? Vänta på nästa patch, helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hehe okej, men testade precis, tog 30 min för att läsa cd:n men det funkar perfekt utan att jag ladda ner nån patch Att spela på internet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Det är nya patchen Jasså? fan va kasst *instalerar om spelet * Redigerad 10 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mitt bf2 stannar typ efter 20-30 min när jag spelar. Jag kan inte ens göra ctrl+alt+delete eller alt+f4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån som vet hur man spelar in/kollar på filmer från när man spelar? Har läst att BF2 skulle ha en inbyggd "Battlefield TV". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån som vet hur man spelar in/kollar på filmer från när man spelar? Har läst att BF2 skulle ha en inbyggd "Battlefield TV". Nix, Men du kan filma med fraps www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån som vet hur man spelar in/kollar på filmer från när man spelar? Har läst att BF2 skulle ha en inbyggd "Battlefield TV". Det finns BFrecorder. Joina servrar som har det på, och när du lirat klart går i in på "community" i menyn. Där kan du ladda ner matcherna. Jag kan aldrig ladda ner dem dock. Piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dum fråga kanske men hur ser man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts