KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Varför klistrade vi inte bara min tråd för? För att sära på bf och bf2 Ceone: bjud på mer screens Redigerad 22 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Blev besviken på Kinas vapen Hur hade du tänkt dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 För att sära på bf och bf2 Ceone: bjud på mer screens Men det har ju gått bra att diskutera alla BF spel, i den tråden, hitills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men det har ju gått bra att diskutera alla BF spel, i den tråden, hitills? Javisst, men förklara för mig vad som är sämmre med en ny tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Slaktar M.E.C's... ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 1: hur fan kan man spela kina 2:hur fan kan det vara på svenska i demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Blev besviken på Kinas vapen Var glad att du har spelet. För oss andra som beställt från butiker får vänta tills imorn. Krillepille: Men hjärntumör. Han lirar fulla versionen... Redigerad 22 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Thats right! Fick det en dag före spelet släpps vet inte varför... Kaller: Som du vill! =) Denna banan äger som fan. Gulf Of Oman är tråkig i jämförelse med dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Javisst, men förklara för mig vad som är sämmre med en ny tråd Jaja, skitsamma. Känns bara lite surt att min "populära" tråd förmodligen kommer dö ut(alla kommer bara snacka BF2 nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Stadsbanor är fan det grymmaste som finns!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fan va mysigt det ser ut men om jag var du så hade jag instalerat om det på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mer screens tack! Ladda upp dom på Silentwhisper så kan du posta flera i varje inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Fan va mysigt det ser ut men om jag var du så hade jag instalerat om det på engelska Jomen instalationens första fråga var språk. Och då trrodde jag det bara va på instalation för det är på vissa spel Edit: Jacker ska spela nu kommer med screens efter det. Lägger upp dom vid 20:00 tiden Redigerad 22 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jomen instalationens första fråga var språk. Och då trrodde jag det bara va på instalation för det är på vissa spel Jo jag vet, har också hela jag hade instalerat om spelet om jag var du, om det inte går att ändra i options förståss Redigerad 22 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Här kommer några: http://hem.bredband.net/janflo/screen008.jpg Den här banan gillar jag http://hem.bredband.net/janflo/screen010.jpg http://hem.bredband.net/janflo/screen011.jpg http://hem.bredband.net/janflo/screen012.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej alla som bokat på webhallen, har ni fått att ni ska hämnta bf2 i morron eller i kväll på kvälls öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Klockan är snart 22:30. Hosta upp bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du menar 21.30, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej alla som bokat på webhallen, har ni fått att ni ska hämnta bf2 i morron eller i kväll på kvälls öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du menar 21.30, va? Vad i helvete. Same shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts