Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det kommer jag ihåg (inte dig) men när jag spelade. Körde en cobra helikopter för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det kommer jag ihåg (inte dig) men när jag spelade. Körde en cobra helikopter för det mesta Vilken server brukar du köra på?.. o vilke ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vilken server brukar du köra på?.. o vilke ip Ibland BFcentrals server och sen alla servrar som heter "Ea europe official" Rankade servrar med bra ping. Brukar alltid hitta en plats ledig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det kommer jag ihåg (inte dig) men när jag spelade. Körde en cobra helikopter för det mesta Den ända gång jag kommer ihåg att jag såg dig var på banan "Dalailalala (Stavning?) Plant" när du flög en blackhawk (?) och landade vid outposten "Huvudingång" jag flög ovanför dig i en kinesisk motsvarighet till cobra... försökte desperat träffa dig men det gick åt helvete och jag fastnade i din helikopter och hamnade upp och ner... Nåja jag är ju ändå nybörjare :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den ända gång jag kommer ihåg att jag såg dig var på banan "Dalailalala (Stavning?) Plant" när du flög en blackhawk (?) och landade vid outposten "Huvudingång" jag flög ovanför dig i en kinesisk motsvarighet till cobra... försökte desperat träffa dig men det gick åt helvete och jag fastnade i din helikopter och hamnade upp och ner... Nåja jag är ju ändå nybörjare :"> Helikopter och Tank är min starka sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Helikopter och Tank är min starka sida Att köra runt och ta outposts med den kinesiska jeppen/Buggyn är väll min om jag nu har nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Att köra runt och ta outposts med den kinesiska jeppen/Buggyn är väll min om jag nu har nån... Har en svag sida med tanken det är när folk lägger C4 på en tanks och springer iväg & spränger en i luften hänt rätt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har en svag sida med tanken det är när folk lägger C4 på en tanks och springer iväg & spränger en i luften hänt rätt mycket Min expertgren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har en svag sida med tanken det är när folk lägger C4 på en tanks och springer iväg & spränger en i luften hänt rätt mycket För mig brukar dom ta en bil, Lägga massa C4 på den, Köra full gas in i lägret och trycka på av tryckarknappen... Pang! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 För mig brukar dom ta en bil, Lägga massa C4 på den, Köra full gas in i lägret och trycka på av tryckarknappen... Pang! :'( Haha, så gjorde jag på Mecenaries förut satte typ 20 C4 på en bil sen körde in den i nån bas o sprängde xD fy fan va bilen flög ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha, så gjorde jag på Mecenaries förut satte typ 20 C4 på en bil sen körde in den i nån bas o sprängde xD fy fan va bilen flög ^^ Ungefär såhär, Fast med helicopter... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Ibland går det bra , spelade tills jag dog en gång, då quitade jag : Redigerad 7 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Min starka sida är nog att vara Sniper Grymt härligt att bara ligga gömd och ta massa headshots på soldater som springer förbi, utan att dom har en aning om var jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vilka servrar lirar ni på mest då? Själv lirar jag på Boomtowns rankade servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vilka servrar lirar ni på mest då? Själv lirar jag på Boomtowns rankade servrar. Dom som är Rankade, Låg Pingade, Kör en bra bana och har plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Är BF2 värt pengarna? Vill ha nått att lira innan man drar till Dalarna och när man kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Njae, har du en dator som klarar av det så, annars blir det lätt Jääääääääääääävligt långa laddningstider... om det inte är nått problem för dig så ska du absolut köpa det ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Min starka sida är nog att vara Sniper Grymt härligt att bara ligga gömd och ta massa headshots på soldater som springer förbi, utan att dom har en aning om var jag är Mm! Men ibland när man är sniper så tror man har världens bästa ställe typ uppe i en lyftkran. Men så skjuter alla tanks och gubbar mot en. En gång såg en helikopter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Mm! Men ibland när man är sniper så tror man har världens bästa ställe typ uppe i en lyftkran. Men så skjuter alla tanks och gubbar mot en. En gång såg en helikopter mig Lyftkranarna suger... bättre att ligga på marken i nån buske och knäppa dom som tror att dom har en bra plats i en lyftkran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Lyftkranarna suger... bättre att ligga på marken i nån buske och knäppa dom som tror att dom har en bra plats i en lyftkran Ingenkollar upp i luftkranarna ligger man ner är man rätt skyddad och man ser allt som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts