Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Det kommer jag ihåg (inte dig) men när jag spelade. Körde en cobra helikopter för det mesta :ph34r:

Den ända gång jag kommer ihåg att jag såg dig var på banan "Dalailalala (Stavning?) Plant" när du flög en blackhawk (?) och landade vid outposten "Huvudingång" jag flög ovanför dig i en kinesisk motsvarighet till cobra... försökte desperat träffa dig men det gick åt helvete och jag fastnade i din helikopter och hamnade upp och ner... Nåja jag är ju ändå nybörjare :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ända gång jag kommer ihåg att jag såg dig var på banan "Dalailalala (Stavning?) Plant" när du flög en blackhawk (?) och landade vid outposten "Huvudingång" jag flög ovanför dig i en kinesisk motsvarighet till cobra... försökte desperat träffa dig men det gick åt helvete och jag fastnade i din helikopter och hamnade upp och ner... Nåja jag är ju ändå nybörjare :">

Helikopter och Tank är min starka sida :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig brukar dom ta en bil, Lägga massa C4 på den, Köra full gas in i lägret och trycka på av tryckarknappen... Pang! :ph34r: :'(

Haha, så gjorde jag på Mecenaries förut ^_^ satte typ 20 C4 på en bil sen körde in den i nån bas o sprängde xD fy fan va bilen flög ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min starka sida är nog att vara Sniper ;P

Grymt härligt att bara ligga gömd och ta massa headshots på soldater som springer förbi, utan att dom har en aning om var jag är :P

Mm! Men ibland när man är sniper så tror man har världens bästa ställe typ uppe i en lyftkran. Men så skjuter alla tanks och gubbar mot en. En gång såg en helikopter mig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm! Men ibland när man är sniper så tror man har världens bästa ställe typ uppe i en lyftkran. Men så skjuter alla tanks och gubbar mot en. En gång såg en helikopter mig :huh:

Lyftkranarna suger... bättre att ligga på marken i nån buske och knäppa dom som tror att dom har en bra plats i en lyftkran

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...