Pico Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaha, inte undra på att jag alltid har minus i den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jaha, inte undra på att jag alltid har minus i den då. Du får bara minus i den om du teamkillar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Får man inte minus om man spränger sitt egna UAV och SACN sakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny patch kommer ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny patch kommer ikväll!!! Gör det ? vad gör den patchen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Gör det ? vad gör den patchen då ? Vet inte men jag hoppas att dom har fixat det med att man kan bli påkörd av fordon av sidan på bilen. Det är skit fult! http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=2365 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Varför är inte alla rankade servrar uppdaterade med nya patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Körde det på spelcaféet för nån vecka sen och nu fattar jag varför jag så gärna vill ha en ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 När man ska instalera patchen ska man välja språk så står det: Franska (standard) Kinesiska (traditionellt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 När man ska instalera patchen ska man välja språk så står det: Franska (standard) Kinesiska (traditionellt) Hmm och ?? Btw kan inte instalera min patch :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hmm och ?? Btw kan inte instalera min patch :'( . Var uppstår problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Får inte heller installerat patchen, har tankat från 4 olika mirrors. Under installation kommer det bara upp ett felmeddelande: "Patching Failed!" Har kollat runt lite på andra forum och det är många som har problem med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha snacka om att DICE/EA har misslyckats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tankade patchen från FZ, valde engelska under instalationen, och det funkade perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Jag valde svenska och det funkade också. Men det är inte många servrar som har uppdaterat till nya verisionen Redigerad 7 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Men vafan ska man göra då? Får installera om senare.. pallar inte det just nu. Stör mig lite på att BF2 är såpass buggigt då dom endå tog ett par extra månader på sig att ta bort buggar. BF2 är ett mycket bra spel, trots buggarna, men det är riktigt störande!! EDIT: Om jag installerar om så händer väl inget med mina player stats? Alltså jag förlorar inga medaljer, ranker eller så? Det ligger ju på accountet eller? Redigerad 7 juli, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men vafan ska man göra då? Får installera om senare.. pallar inte det just nu. Stör mig lite på att BF2 är såpass buggigt då dom endå tog ett par extra månader på sig att ta bort buggar. BF2 är ett mycket bra spel, trots buggarna, men det är riktigt störande!! EDIT: Om jag installerar om så händer väl inget med mina player stats? Alltså jag förlorar inga medaljer, ranker eller så? Det ligger ju på accountet eller? Nej du förlorar ingenting. Du klickar bara på "retrieve account" och skriver in ditt användarnamn o lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Weei Lösning på felmedelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Första gången jag lirade online, Gick rätt hyfsat tycker jag... Tror dessutom jag stötte på en Gtasajtare... EDIT:Kanske skulle bifoga bilden också... Redigerad 7 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Om man spelar Singleplayer, hur ändrar man Kart-Storleken, antal "gubbar" och spel-typ? + På vilken bana finns det mest Jet Plan? Finns ALLA Onliebanor på Singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts