Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur mycket poäng är det man ska uppnå för att få välja nytt vapen när man redan klarat 1000poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det finns 512 mb RAM för 500 spänn också. Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vart? På Dustin finns det billigt, priserna är utan moms dock. Ceone - 9000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har 512 mb ram nu .. ööh.. hur mkt kostar det om jag skulle uppgradera till 1 gb? Beror ju på vad du ska ha för minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 På Dustin finns det billigt, priserna är utan moms dock. Ceone - 9000. Okej, tack.. detta kommer låta lite noobigt, men går det att sätta in vilken sorts minne som helst i datan? för jag hittade en 1 GB för typ 800 kr på hemsidan "Buggy" DDR2 1GB PC4200/533MHz 875(kr) Komplett(hemsida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 På Dustin finns det billigt, priserna är utan moms dock. Ceone - 9000. Satan! Var kan man se den listan alla nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Har bara en fråga: Är det värt att köpa?? Redigerad 2 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har bara en fråga: Är det värt att köpa?? Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Stör mig på att alla rankade servrar ska ha så hög ping, laggar som fan... inte konstigt att det går åt helvete när man försöker fixa goa stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Stör mig på att alla rankade servrar ska ha så hög ping, laggar som fan... inte konstigt att det går åt helvete när man försöker fixa goa stats I servername skriver du: ea europe så kommer alla ea europa servrar upp med bra ping! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vilken tur ni har att ni kan spela bf2 po era egna datorer medan jag sitter po en overgammal data i ett annat land. Vill javligt garna spela men de som jag ar hos har en over gammal data. Jag har kopt bf2 i Polen som ar typ 150 kr billigare men kan inte lira det i en hel vecka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vilken tur ni har att ni kan spela bf2 po era egna datorer medan jag sitter po en overgammal data i ett annat land. Vill javligt garna spela men de som jag ar hos har en over gammal data. Jag har kopt bf2 i Polen som ar typ 150 kr billigare men kan inte lira det i en hel vecka till. Jag kan inte heller lira.. o jag sitter på min egna dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är BF2 värt å köpa? Liknar inte BF2 Americas Army? Kan man köpa spelet billigare än 400 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är BF2 värt å köpa? Liknar inte BF2 Americas Army? Kan man köpa spelet billigare än 400 kr? Lol! Americas Army suger ijämförelse med bf2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Är BF2 värt å köpa? Liknar inte BF2 Americas Army? Kan man köpa spelet billigare än 400 kr? Ja det är nog värt att köpa. däremot skulle jag nog inte skaffa det. det är ett soft spel men jag gillar dem andra battlefield mer (inte vietnam och desert combat) edit: Americas army är ett skitspel. vill man spela single-play så tycker jag att call of duty eller medal of honor är grymmare Redigerad 4 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ceone jag har 1000 poäng och har ett nytt vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ceone jag har 1000 poäng och har ett nytt vapen. Jag har 2000! Men varför är du sur över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 edit: Americas army är ett skitspel. vill man spela single-play så tycker jag att call of duty eller medal of honor är grymmare Americas Army är inte till för att spela som singleplayer. Men jag håller med, det är ett skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Americas Army är inte till för att spela som singleplayer. Men jag håller med, det är ett skitspel. Okej, vadå finns det inte single alls på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ngn som kan kolla om man måste ha cd när man spelar? Har köpt spelet men har ej DVD spelare :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts