Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men det kommer bara upp Multiplayerläge där man ska välja account. Välj Default account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Välj Default account Oh, det finns inte, finns bara min eget skapade account som inte går att logga in på för den är helt fuckad. Jojo, väldigt bra köp jag gjorde där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fan va jag vill ha BF2.. men det funkar inte på mitt grafik kort (Geforce4) Ungefär hur mkt kostar ett grafik kort som man kan lira BF2 med som INTE fps-laggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Fan va jag vill ha BF2.. men det funkar inte på mitt grafik kort (Geforce4) Ungefär hur mkt kostar ett grafik kort som man kan lira BF2 med som INTE fps-laggar? Här har du ett. (säger också samma det är för mycket för att lägga ut för ett grafikkort) Edit: Men vi kanske ska köpa ny dator i aug. med 256mb X850XT Redigerad 1 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Här har du ett. (säger också samma det är för mycket för att lägga ut för ett grafikkort) Edit: Men vi kanske ska köpa ny dator i aug. med 256mb X850XT Tack, och ja, det e lite mkt att lägga ut på ett grafik kort kanske lika bra att köpa en ny dator istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 KalleR: Nej, självklart inte! Det är väl inte så jävla självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Steff3 - ATI RADEON X800 Pro 256 mb. Ok vad är det för pris på det, ska till en datorbutik på måndag och köpa ett bättre grafikkort så ja också kan lira BF2 ( Har Commanders Edition ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ok vad är det för pris på det, ska till en datorbutik på måndag och köpa ett bättre grafikkort så ja också kan lira BF2 ( Har Commanders Edition ) 2400 spänn utan moms på Dustin. KalleR: Men roligt spel att behöva spela klart rundan för att få sina poäng räknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nu är det så att jag varken har tiden/lusten att gå igenom 15 sidor, jag har spelet och jag vill bara köra online, vad ska man göra och hur gör man det (på conquest alltså)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 2400 spänn utan moms på Dustin. KalleR: Men roligt spel att behöva spela klart rundan för att få sina poäng räknade. Nää men det hade varit bra om det var så, så man hade kunnat quita om det gick åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Här har du ett. (säger också samma det är för mycket för att lägga ut för ett grafikkort) Edit: Men vi kanske ska köpa ny dator i aug. med 256mb X850XT Hittade en X850 Pro för typ 1000 kr billigare än på datorbutiken Radeon X800 Pro 256MB 2847 kr ITButikken http://buggy.no-ip.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Hittade en X850 Pro för typ 1000 kr billigare än på datorbutiken Radeon X800 Pro 256MB 2847 kr ITButikken http://buggy.no-ip.com/ Köp! Prisvärt som sjuttsingen! Någon som är sugen på äckligt mycket poäng på rankade servers? Någon som vill göra detta? Lite fult dårå, men vafan! Knife_Rape.rar Redigerad 2 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Köp! Prisvärt som sjuttsingen! Någon som är sugen på äckligt mycket poäng på rankade servers? Någon som vill göra detta? Lite fult dårå, men vafan! Hahaha! Är det du som filmade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Köp! Prisvärt som sjuttsingen! Någon som är sugen på äckligt mycket poäng på rankade servers? Någon som vill göra detta? Lite fult dårå, men vafan! Fan vad aeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Asså, behöver man bara ett 1337 grafik kort för att lira BF2? o hur mkt minne o sånt skit tar det? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hahaha! Är det du som filmade? Nej, men jag skulle gärna vilja testa. Tihi, skojsigt! Vilka vill? Slippy - 1 GB RAM är ju att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 16 poäng från 2000 Tar dom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Slippy - 1 GB RAM är ju att föredra. Har 512 mb ram nu .. ööh.. hur mkt kostar det om jag skulle uppgradera till 1 gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har 512 mb ram nu .. ööh.. hur mkt kostar det om jag skulle uppgradera till 1 gb? http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=512DDRAD500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=512DDRAD500 Det finns 512 mb RAM för 500 spänn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts