Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste man spela färdigt mapen för att statsen ska räknas när man lirar på rankade? Det undrar jag också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Xenon: Vem har sagt att du får ha min bild som signature? Vaddå?! Jag har sett många som har den signaturen!? Men måste ja ta bort den eller,den e ju snygg:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Många de är fan bara du! Och du har snott Panimalas också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Green Goblin och Panimala har gjort dom själva. Det är alltså deras, och dom bestämmer om du får ha dom eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Min får man använda, blir bara glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Min får man använda, blir bara glad. Panimala är G3:an bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vart kan man köpa det billigast+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Panimala är G3:an bra? Ja, väldigt kraftfull. Nackdelen är 20-skottsmaggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Min får man använda, blir bara glad. Thank you! Panimala Edit: En fråga:Om man kör med sin "online-profil" på "singelplayer-mode". Läggs statsen in på "online-profilen" då? Kanske lite svårt att förstå Redigerad 1 juli, 2005 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Thank you! Panimala Edit: En fråga:Om man kör med sin "online-profil" på "singelplayer-mode". Läggs statsen in på "online-profilen" då? Kanske lite svårt att förstå Nepp. Bild på G3A3. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/G3A3.jpg Redigerad 1 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Den ska jag nog välja har 1822 poäng. 178 till så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Den ska jag nog välja har 1822 poäng. 178 till så... Men ägd, du får inget vapen på 2000. Du får ett på 7000, eller om det var 10, 000. Ägd. KalleR: Nej, självklart inte! Redigerad 1 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Sry, första gången jag dubbelpostar. Är bara tvungen, glad över mitt X800 Pro. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/BF2_5.jpg Underbar grafik, längtar bara mer och mer till nya datorn med x850xt när de där är x800pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Man ska ha NVIDIA GeForce 6800 Ultra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nepp. Bild på G3A3. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/G3A3.jpg Vad har du för grafikkort, ja ska på en datorbutik på måndag och inhandla ett nytt fett grafikkort, mitt GeForce 4 är lite ute nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Man ska ha NVIDIA GeForce 6800 Ultra! Varför ha det när de finns bättre för ungefär samma pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Underbar grafik, längtar bara mer och mer till nya datorn med x850xt när de där är x800pro Nu lär du inte sakna det mindre. Hehe, lite låg fps dock,:"> men det flöt hela tiden! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Wtflol_2.jpg Steff3 - ATI RADEON X800 Pro 256 mb. Gjort en ny "figur" btw, heter wtflol (wtflol) och har ganska bra stats. Ska låsa upp sniperbössan med wtflol. Redigerad 1 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag blir förbannad, hur gör man för att spela singleplayer egentligen? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag blir förbannad, hur gör man för att spela singleplayer egentligen? :S Tycker att Singleplayerknappen i menyn längst upp låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tycker att Singleplayerknappen i menyn längst upp låter som en bra idé Men det kommer bara upp Multiplayerläge där man ska välja account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts