Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag försökte installera PR nyligen dock dök nån error upp. Jag är osäker om jag installerade rätt, och osäker om jag har 1,41 eller vad man behövde ha :)

Vad för error?

Först hade jag problem. Fick CTD precis vid server join. Men jag hade tankat ner en trasig kopia :)

EDIT: NY SIDA!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man ens lira co-op mot bottar i BF2?

Jepp, ena startar ett vanligt singelplayer spel och då joner den andra bara via IP. Jag brukar köra via Hamachi och så väljer jag Join local och sedan connect to IP.

Har hittat en modd som gör det ännu roligare, det är typ 26 i varje lag. Jag och min kompis är 2 i ena. Och så kör vi. Det blir gyrmt fullt men kul! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, ena startar ett vanligt singelplayer spel och då joner den andra bara via IP. Jag brukar köra via Hamachi och så väljer jag Join local och sedan connect to IP.

Har hittat en modd som gör det ännu roligare, det är typ 26 i varje lag. Jag och min kompis är 2 i ena. Och så kör vi. Det blir gyrmt fullt men kul! :(

Finns dock vanligt stöd för CO-OP nu också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Undrar bara. Letade bland mina grejer och hittade BF2 bland dom och fick lust att faktiskt börja lira igen.

Och min fråga är om den funkar på min data, alltså om min data är "för ny" för jag har fått problem med vissa spel på min data, alltså att dom inte vill starta.

Kan inte installera just nu för att DVDn har pajat och jag har inte pallat att gå och köpa en ny pga jag har haft en massa andra saker att göra.

Quad-Core 2,4Ghz

4 gb ram

512 grafikminne (9500 GT)

Tacksam för svar.

Edit: Hittade en gammal post för er som har problem med PunkBuster. Bara att ladda ner och adda spelet till listan (om den inte är där) och uppdatera. punkbuster manual updater Brukar hjälpa mig när punkbuster uppdaterar deras grejer, men om det här inte hjälper er så är det inte det problemet som jag brukar ha.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar bara. Letade bland mina grejer och hittade BF2 bland dom och fick lust att faktiskt börja lira igen.

Och min fråga är om den funkar på min data, alltså om min data är "för ny" för jag har fått problem med vissa spel på min data, alltså att dom inte vill starta.

Kan inte installera just nu för att DVDn har pajat och jag har inte pallat att gå och köpa en ny pga jag har haft en massa andra saker att göra.

Quad-Core 2,4Ghz

4 gb ram

512 grafikminne (9500 GT)

Tacksam för svar.

Edit: Hittade en gammal post för er som har problem med PunkBuster. Bara att ladda ner och adda spelet till listan (om den inte är där) och uppdatera. punkbuster manual updater Brukar hjälpa mig när punkbuster uppdaterar deras grejer, men om det här inte hjälper er så är det inte det problemet som jag brukar ha.

Alltså, som jag förstår det så är ditt Operativ system samt Direct X version du har. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ska det gå perfa. För jag har inte hört att hårdvara kan vara ett problem till gammala spel :confused:

Hittade fan en imagefil (skulle kopiera bf2 skivor till ett lan förut på ITn) på BF2 på en hårddisk här. Mountade, testade att installera, inga problem där, men när jag ska starta BF2 så kmr jag bara förbi BF2-bilden innan spelet sätts igång och så äre bara svart, väntade i några minuter men det var fortfarande svart... så det verkar inte funka. :ph34r: jag som gärna ville lira.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...