Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Långtråkigt, endast 2 maps, lite vapen, 2 sorters tanks, 2 sorters plan, obalanserade spawns osv.

De GTASajtare som var på DH fick sig en liten titt av hur spelet såg ut och hur det fungerade.

Men var gubb editeringen bra? Vad för olika krafter kunde man använda? Påminnde det om resten av Battlefield serien?? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men var gubb editeringen bra? Vad för olika krafter kunde man använda? Påminnde det om resten av Battlefield serien?? :>

Imo påminner det inte speciellt mkt om de andra spelen, char-editorn är hyffsad, finns lite att välja på, dock är det ju bara beta så man kan ju inte förvänta sig för mycket, skillsen är rätt okej, skulle gärna se lite mer eller lite kraftigare skills ju högre lvl man blir, just nu är det samma skills som man kan uppgradera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Köpte BF2 igår och installerade det idag. Problemet är bara att så fort jag försöker logga in på ett onlinekonto så händer ingenting. Jag kan röra på musen och jag hör musiken men inget annat. Hela datorn fryser sig och jag kan varken tabba ur eller få upp aktivitetshanteraren och får därmed starta om datorn med powerknappen. Någon som vet vad felet är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte BF2 igår och installerade det idag. Problemet är bara att så fort jag försöker logga in på ett onlinekonto så händer ingenting. Jag kan röra på musen och jag hör musiken men inget annat. Hela datorn fryser sig och jag kan varken tabba ur eller få upp aktivitetshanteraren och får därmed starta om datorn med powerknappen. Någon som vet vad felet är?

Kanske är har något med virusprogrammet att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bf2.

Börjar bli sjukt frustrerad på att man aldrig ser vart ens fiender är och även om du ser dom så känns det som att vapnet aldrig kan skjuta så långt så att man kan täffa dom. Och snipern är knappt dödlig om man inte träffar motståndarna i huvudet. Känns som att Vietnam (som dom flesta kritiserar) var mer välgjort. Känns nästan som att dom inte hade tillräckligt med tid när dom gjorde bf2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 2 frågor om Bad company

1. När jag spelar så kan det vara väldigt laggit. Är det så för alla?

Spelar på ps3

2. Vad har man screenshot funktionen till? Hur kan man se bilderna?

1. Jag körde på Xbox360 med ett kasst internet då jag lirade. Det gick rinnande för mig.

2. Screensen kan du se på Battlefield bad Companys hemsida. Då måste du länka ditt PS3 konto till din profil och sedan kan du laddda ner därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AIX har jag icke lirat. PoE2 är rätt mycket som vBF2, medans PR ökar realismen och svårighetsgraden väldigt mycket.

Jag försökte installera PR nyligen dock dök nån error upp. Jag är osäker om jag installerade rätt, och osäker om jag har 1,41 eller vad man behövde ha :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...