Nik. Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Nej, jag har bara installerat, hur uppdaterar man? På ea's sida. När man sätter i skivan kommer en autostart upp, om man trycker på "advanced options" eller liknade där så finns det en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 FZ Sen trycker du på den stora knappen med en pil som pekar nedåt. (den är till höger) (Jag hade problem med att hitta den förut!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 På ea's sida. När man sätter i skivan kommer en autostart upp, om man trycker på "advanced options" eller liknade där så finns det en länk. Okej, ska titta och se om jag hittar nåt FZ Sen trycker du på den stora knappen med en pil som pekar nedåt. (den är till höger) (Jag hade problem med att hitta den förut!) Var den menad åt mig? Har iallafall börjat ladda hem den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Var den menad åt mig? Har iallafall börjat ladda hem den. Jajjamensan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Jajjamensan. Är det bara till att köra nu när jag installerat patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Är det bara till att köra nu när jag installerat patchen? Ja det är bara köra nu efter du har uppdaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Tack för hjälpen Tikki, Nik och chucky.swe Det funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 En fråga! Jag är ganska sugen på att köpa BF2. Är det många som spelar fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 En fråga! Jag är ganska sugen på att köpa BF2. Är det många som spelar fortfarande? På forumet eller på världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 På forumet eller på världen? Alltså, är det lätt att hitta servrar och sånt. Är det populäart i världen fortfarande? Vill inte köpa ett spel som är ganska dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 BF: BC suger, right? Det kändes så i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 BF: BC suger, right? Det kändes så i alla fall. Nej det suger inte, demot var sådär men spelet är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Alltså, är det lätt att hitta servrar och sånt. Är det populäart i världen fortfarande? Vill inte köpa ett spel som är ganska dött Ja det är massor som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 En fråga! Jag är ganska sugen på att köpa BF2. Är det många som spelar fortfarande? Ja ibland hittar ja över 1000 servrar ibland när jag lirar. Det är väl mest bara infantry servers bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Nej det suger inte, demot var sådär men spelet är bra! Demots miljö var väldigt ljus, att köra omkring kändes som i Midtown Madness.. allmänt plastigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Btw nån som vet om den nya patchen än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Blev intagen i Battlefield Heroes betan idag, kört lite, halv kul, få se om det är värt att spendera tid på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Blev intagen i Battlefield Heroes betan idag, kört lite, halv kul, få se om det är värt att spendera tid på Va? Berätta mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Blev intagen i Battlefield Heroes betan idag, kört lite, halv kul, få se om det är värt att spendera tid på SOm fiskaren säger, MER INFO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) SOm fiskaren säger, MER INFO! Långtråkigt, endast 2 maps, lite vapen, 2 sorters tanks, 2 sorters plan, obalanserade spawns osv. De GTASajtare som var på DH fick sig en liten titt av hur spelet såg ut och hur det fungerade. Redigerad 18 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts